03.01.2023

SEB ja Optimist alustasid koostööd

Alates eelmise aasta novembrist on SEB Panga turundus- ja kommunikatsioonitiimi partneriks korduvalt erinevaid Aasta Agentuuri tiitleid kandnud Optimist. Koostööd alustati nii Eestis kui ka Balti tasandil.

2022. aasta oli SEB Panga turundus- ja kommunikatsioonitiimile suurte sisemiste projektide lõpule viimise aasta. Kokku lepitud sai grupiülene pikaajaline brändi eesmärk kõikidele turgudele, kus SEB globaalselt tegutseb. Valmis sai olulise tööriistana brändimanuaal, fotopank on pidevalt täiustamisel.

“Oleme paar viimast aastat ümber kujundanud SEB brändiplatvormi ja valmistunud samm-sammult muutuseni meie avalikus turunduskommunikatsioonis. Selle arengu loogilise jätkuna viisime eelmisel aastal läbi loovagentuuride Balti hanke, et valida endale uued partnerid Eestis, Lätis ja Leedus. Konkurss toimus põhimõttel, et eesmärk on leida igast riigist üks agentuur, kes toetab kohalikku SEB turundus- ja kommunikatsioonitiimi. Samas peab agentuur olema võimeline pakkuma loovkontseptsioone ka Balti tasandil, kuna enamik meie turunduskampaaniaid on loodud kõigile kolmele riigile korraga,” kirjeldab SEB Balti brändi- ja jätkusuutlikkuse juht Eha Talvist-Reinsalu. “Suur tänu agentuuridele, kes konkursil osalesid! Tase oli tõesti väga kõrge, pakutud lahendusi kuulasime kogu tiimiga huviga ning võidutöö on plaanis 2023. aasta jooksul ka ellu viia.”

“Otsuse tulemusel alustame Eestis koostööd Optimisti erinevate üksustega ja Lätis Magicuga (endine DDB Riga). Leedus jätkame partnerlust Ogilvyga, kes on olnud meie loovagentuur juba 12 aastat. Nii jääb agentuuride ringi alles meie ajalooline mälu ja lisandub ohtralt värskeid ideid,” lisab Eha.

SEB Eesti turundus- ja kommunikatsioonimeeskonnas on hetkel üksteist inimest ja divisjoni juhi Silver Vohu sõnul on ootused uuele loovpartnerile Eestis kõrged. “SEB on ligi 170aastase ajalooga üleilmne pangandussektori premium bränd. Optimist näitas konkursil, et nad on võimelised lisama uut väärtust sellisele väljakujunenud brändile, seega ootan juba väga, et saaksime koos hakata planeeritut ellu viima.”

“Pangandus on meie jaoks jätkuvalt huvipakkuv valdkond, kus oleme suutnud saavutada erakordseid tulemusi. Olles paari kuu jooksul saanud hea ülevaate SEB olemusest ja tegemistest, võin täie veendumusega öelda, et neil on, millest rääkida. Kui sellel uuel ühendmeeskonnal nüüd vabalt tegutseda lastakse, tuleb mõne aastaga armastatuimate brändide esiviisikus SEB-le (uuesti) ruumi teha,” võtab põgusa tutvuse kokku Optimist Creative juht Magnus Lužkov.

On-boarding on olnud intensiivne ja põhjalik,” kommenteerib koostöö algust loovjuht Lauri Tikerpe. “Saime kohe esimesest kohtumisest aru, et klapime kokku ka inimestena, mis on meeskonnana toimimiseks väga vajalik.”

Autor: SEB

SEB ja Optimist on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 101 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt