Renee Altrov lavastas Livikole silmapaistvad tootefotod
Liviko avaldas fotoseeria, kus kujutatud alkohoolsed joogid näevad apetiitsed välja, aga pole reklaamiseadusega vastuolus. Piltide valmimisloost räägivad Vana Tallinna brändijuht Kadi Askileiskiri ja fotograaf Renee Altrov.
Kuna Vana Tallinn Cream sari sai 2019. aasta oktoobris uued etiketid ja et samaaegselt lisandus tootesarja ka uus liköör Vana Tallinn Coconut, tekkis Livikol vajadus uuendusi kommunikeerida. Sündis fotoseeria.
„Vana Tallinn Cream sarja ühtseks sõnumiks on maitsed ja viljad ning see kandus edasi ka brändi visuaalsesse keelde. Alkoholireklaamile kehtivad ranged nõuded andsid tõuke läheneda uue visuaalse sõnumi leidmisele loovamalt, samas mitte ületades seadusega kehtestatud piire,“ rääkis Vana Tallinna brändijuht Kadi Askileiskiri.
„Visuaalse ideelahenduseni jõudsime tänu fotograaf Renee Altrovile, kes mõistis brändi sõnumit koheselt ning edasised mõtted tulid koostöös juba iseenesest. Oleme lahendusega väga rahul ning näeme, et see aitab Vana Tallinn Cream brändi arengule kaasa. Renee loomingut kasutame Vana Tallinna sotsiaalmeedia kontodel (Facebook ja Instagram), printmeedias ning need töövahendiks ka meie ekspordiklientide jaoks,“ lisas ta.
„Kuna Vana Tallinn on mulle juba ammusest ajast südamelähedane, siis oli ülesanne mulle kohe väga meelepärane. Töötasin reklaamiseaduse alkoholireklaami puudutava osa läbi ning kui algul tundus, et võimaluste valik on suhteliselt kitsas, siis mida rohkem süvenesin, seda enam jäi pinnale üks niiöelda loophole, millega annab palju ära teha – omaduste (värvus, aroom, maitse) kasutamine alkoholireklaamis on lubatud ja nendega annab mängida. Jõudsime koos kliendiga plaanini, et teeme kõik võimalikult lihtsaks, et suunata tähelepanu täpselt sinna, kuhu soovime ning laseme värsketel viljadel ja aromaatsetel maitseainetel ise suurema töö ära teha, et vaatajat mõjutada,“ kommenteeris tööd fotograaf Renee Altrov.
Silja Oja, TULI