23.11.2020

Reklaamitudengid tegid oma töödest virtuaalnäituse

Tallinna Ülikooli Mare maja esimesel korrusel on avatud reklaami- ja ajakirjandustudengite reklaamide näitus, mis on esmakordselt saadaval ka virtuaalselt.

Näitus koosneb tudengite poolt kursuse “Reklaami meistriklass” raames tehtud töödest. Kursuse jooksul pidid tudengid lahendama briifi – genereerima idee, panema paika strateegia, looma reklaami ning esitlema seda kliendile. Tudengid tegutsesid loovtiimides ning said tehtud töödele tagasisidet nii juhendajate kui ka klientide poolt.

Näitusel on esindatud üheksa parimat tööd: www.behance.net/loovreklaam

Näitus käsitleb praegu ühiskonnas aktuaalseid teemasid. Näiteks on mitu tööd seotud HOIA mobiilirakendusega, mis aitab piirata COVID-19 levikut ning annab inimesele võimaluse anda enda panus kriisi lahendamiseks. Samuti leidub avastamist nii kvaliteetset ajakirjandust hindavatele inimestele, huumorisoonega sportlastele kui ka magusasõpradele.

Reklaami meistriklassi juhendajad on Imagine\TBWA loovjuht Sven Luka ja Utopia loovjuht Alvar Jaakson.

Alvar Jaakson on tudengite saavutuste üle uhke ning ennustab neile reklaamimaailmas kõrget lendu. “Olen kindel, et paljusid näitusel üles astunud noori näeb mõne aasta pärast agentuuride loovtiimides ja Kuldmuna võitjate hulgas. Nemad on Eesti reklaami tulevik,” ütles Jaakson.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt