Ranno Pajuri asub juhtima Coop Eesti turundust
Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti turundusdirektorina asub 5. aprillist tööle Ranno Pajuri, kes viimased kolm aastat on juhtinud Telia Eesti turundusmeeskonda.
„Viimased 10 aastat on näidanud, kui suuri muutusi võib turundusdirektor ellu kutsuda ja kui suurt mõju see on avaldanud Coopile, mistõttu olime valiku tegemisel erakordselt põhjalikud. Mul on väga hea meel, et Ranno võttis pakkumise vastu, tema viimane kogemus Telias ning varasem kogemus nii suurorganisatsioonide turundusjuhina kui eraettevõtjana on kahtlemata pagas, millega annab Coopis Eesti elu edasi viia,“ ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Alo Ivask.
„Mul on väga uhke tunne ühineda niivõrd väärika ajalooga organisatsiooniga, mida võib kahtluseta pidada üheks Eesti kaubanduse alustalaks. Coopi brändi juhtmõte, mille kohaselt ettevõte elab ja toimib selle nimel, et viia elu edasi igas Eestimaa nurgas ning ühistuline ettevõtlusvorm, mis suunab teenitud kasumi kogukonna arengusse, annavad Coopis töötamisele tähenduse, mida ei saa just väga paljud suurettevõtted väita,“ selgitas Ranno Pajuri oma otsust ühineda Coopi turundustiimiga.
„Ma liitun Coopiga väga huvitaval ajal. Ühelt poolt on Coop nii äriliselt kui ka brändina teinud viimastel aastatel läbi muljetavaldava kasvu. Teisalt on toimumas põnevad arengud jaekaubanduse konkurentsimaastikul, mis seab Coopi turundusele uusi väljakutseid. Turundusdirektori vahetumine annab hea võimaluse analüüsida senist strateegiat eesmärgiga jätkata neid tegevusi, mis on toonud viimaste aastate edu ning suurendada efektiivsust tegevustes, mis aitavad meil saavutada uusi kõrgusi,“ lisas Pajuri.
Coop Eesti eelmine turundusdirektor Andres Lember asus novembrist juhtima digiturunduse- ja reklaami ettevõtet Convertal.
Toimetas: Silja Oja, TULI