21.05.2025

Brändiuuenduse läbinud Piletilevi PLG on Eesti eelistatuim piletimüügi keskkond

Hiljuti läbi viidud Kantar Emori piletituru uuring kinnitab taas, et Piletilevi PLG on Eesti elanike seas kõige tuntum ja kasutatuim piletimüügi platvorm. Uuring kinnitab, et 72% Eesti elanikest on Piletilevi kasutanud ja enam kui pooled (54%) eelistavad just Piletilevi kaudu pileteid osta. Eriti silmapaistev on Piletilevi positsioon teatripiletite ostjate seas, kellest 96% on kasutanud ning 70% eelistab Piletilevi.

Vasakult Jaanus Beilmann, Triin Kalmu ja Sven Nuutmann. Foto: Piletilevi

Sven Nuutmann, Piletilevi PLG juhatuse esimees: „Piletilevi on läbi teinud brändiuuenduse ja saanud juurde rahvusvahelise kaubamärgi PLG. See samm peegeldab meie kasvu ja ambitsiooni pakkuda kvaliteetset piletimüügiteenust üle Euroopa. Värske uuring kinnitab veelkord, et meie tugevus seisneb turu tundmises, aastatepikkuses kogemuses ja klientide usalduses. Tulemus, et 72% Eesti elanikest on meie teenuseid kasutanud ja enam kui pooled eelistavad Piletilevi, on suur tunnustus meie meeskonnale. Veelgi rõõmustavam on 96% kasutusmäär teatripiletite ostjate seas. See näitab, et oleme inimeste jaoks olemas tähenduslikel hetkedel. Meie roll pole ainult piletite müümine, vaid ka sündmuste nähtavuse kasvatamine ning kultuurielamuste toomine meie inimesteni. Just seetõttu investeerime pidevalt oma platvormi ja partnerlussuhetesse. See uuring kinnitab, et liigume õiges suunas,“ lisas Nuutmann.

„Kõige efektiivsem on korraldajal müüa pileteid suurimas ja tuntuimas piletimüügi ettevõttes, kuna see aitab kokku hoida nii turunduskulusid kui ka muid sündmuse korraldamisega seotud ressursse. Piletilevi PLG lai tuntus ja kasutajate harjumused suurendavad automaatselt sündmuste nähtavust ja müügiedu,“ märkis Piletilevi PLG juhatuse esimees.

Kaubamärgiuuendus on kooskõlas PLG visiooniga jõuda laiema rahvusvahelise publikuni. Kuigi ettevõte on Eesti turuliider ja Kantar Emori andmetel Eesti populaarseim piletimüügiplatvorm, nõudis kohalolek ka suurtel Euroopa turgudel nime, mis peegeldaks ettevõtte rahvusvahelist ulatust ja tulevikku suunatud lähenemist. „PLG kaubamärgiuuendus sümboliseerib meie pühendumust pakkuda väärtuslikke hetki publikule üle Euroopa ja veel kaugemalgi,“ lisas Nuutmann.

PLG brändiuuenduse viis läbi Velvet.

Praeguseks Eestis, Leedus, Lätis, Tšehhis, Slovakkias, Poolas ja Rumeenias tugevalt kanda kinnitanud Piletilevi PLG on tõusnud Kesk-Euroopa suurimaks piletioperaatoriks ning ettevõtte ambitsioon on laieneda veelgi.

Piletilevi PLG omanikud on ettevõtja Sven Nuutmanni investeerimisfirma Angel Rose Capital, Eesti kapitalil investeerimisettevõte Tristafan ja erakapitali investeerimisfirma BaltCap. 28-aastase ajalooga ettevõte tegutseb turul, kus elab ligikaudu 80 miljonit inimest. Väljastatud piletite maht on kasvanud aastas 17 miljonini, koguväärtusega 370 miljonit eurot, ning veebilehtede külastused ulatuvad 116 miljonini aastas. PLG-s tagab klientidele parima teenuse ligi 300 liikmeline meeskond.

Hiljuti läbi viidud Kantar Emori piletituru uuringu kohta saate lisaks lugeda siit.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt