Orkla Eesti uus müügiarendusjuht on Margo Kurisoo
Maikuu lõpus asus Orkla Eesti vastloodud müügiarendusjuhi ametikohale pikaajalise turuinfo analüüsi ja äriteabe protsessijuhtimise kogemusega Margo Kurisoo. Margo fookuses saab olema analüütilise toe pakkumine Orkla Eesti müügiorganisatsiooni peamisetele tegevussuundadele.
„Orkla on väärika ajalooga ja armastatud tooteid pakkuv ettevõte. Sedavõrd suures organisatsioonis on kindlasti palju põnevaid väljakutseid ja võimalusi rakendada minu pikaaegseid müügianalüüsi valdkonna kogemusi ning laialdasi teadmisi toidu- ja esmatarbekaupade turust,“ avas Margo Kurisoo enda Orkla Eesti tiimiga liitumise põhjuseid. „Lähiaja eesmärgid on arendada kampaaniate planeerimise protsesse ja töövahendeid, täiustada müügitulemuste analüüsimetoodikat ning muuta müügiosakonnale oluline info lihtsamini kasutatavaks,“ lisas Kurisoo
Margo Kurisoo on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli Ärijuhtimise eriala ning töötas 20 aastat rahvusvahelises jaemüügitrende ja tarbijakäitumist mõõtvas ettevõttes Nielsen. Selle aja jooksul täitis ta erinevaid ülesandeid, tegeledes nii andmeanalüüsi ja nõustamisega kui ka ettevõtte teenuste müügi ja Eesti kontori üldjuhtimisega. Ta on teinud koostööd paljude toidu- ja esmatarbekaupade tootjate ning jaekettidega. Pärast karjäärimuutust töötas ta Eesti Energias äriteabe protsessijuhina ning pakkus ettevõtjana müügi- ja turuinfo analüüsi konsultatsiooni ja infosüsteemide arendust.
Turundajate Liidu liige Orkla Eesti on üks kõige suuremaid toiduainetööstuse ettevõtteid Eestis. Lisaks toiduainete tootmisele Kalevi ja Põltsamaa tehastes, esindab ettevõtte mitmeid teisi Orkla kontserni hinnatud brände Eestis. Orkla Eesti tooteportfelli kuuluvad Kalevi maiustused, Põltsamaa mahlad, hoidised ja supid, Felixi kastmed, Taffeli krõpsud jpt. Orkla Eesti peamisteks turgudeks koduturu kõrval on Skandinaavia riigid ning Läti ja Leedu. Ettevõtte annab tööd enam kui 500-le inimesele.
Toimetas: Silja Oja, TULI