Omniva lõi keskkonnasäästliku otseposti võimaluse väiksematele äridele ja eraisikutele
Läbi uue veebikeskkonna on võimalik tellida otsepost oma külale või ärile.
Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid otseposti tellimuskeskkonna omniva.pagerr.ee, mille kaudu saavad väikeärid ja eraisikud hõlpsalt otsepostituse oma kogukonda tellida.
Omniva otsepostiteenuse juhi Liisa Järski sõnul on otsepost turundus- või kommunikatsioonikanalina olnud seni eelkõige suurklientide pärusmaa ning nende puhul toimub suhtlus otse kliendihalduritega. „Tahtsime siiski, et ka väikeäridel ja eraisikutel oleks olemas kiire, kerge ja mõjus viis sõnumite edastamiseks oma piirkonnas,“ rääkis Järsk. „Eraisikud on otseposti kasutanud näiteks, et leida vallas kaduma läinud lemmikloom. Koroonaviiruse esimese laine ajal kasvas aga just väikeettevõtjate huvi otseposti vastu, kuna ettevõtjad soovisid oma kogukonda teavitada jätkuvast tegutsemisest või kojutellimise võimalusest,“ kirjeldas Järsk.
Pagerr teenusejuhi Rudolf-Gustav Hanni sõnul on värske koostöö ka väikese keskkonnamõjuga, kuna kasutatakse ära trükitööstuses ülejääv paber lisades tellimused kasutamata paberipinnale. „Meie partneriteks olevatel trükikodadel jääb alati teatud osa pabermaterjalist kasutamata, mis satub vanapaberisse. Koostöös Omnivaga kasutame need tootmisjäägid otseposti jagamisel ära ning seeläbi pakume loodussõbralikumat trükkimislahendust,“ sõnas Hanni.
Lisaks postituse tellimisele on veebikeskkonnas võimalik tegeleda ka postitava materjali kujundamisega – iseteeninduskeskkonnas on kujundusvõimalused juba olemas.
Omniva on Turundajate Liidu (TULI) liige.
Silja Oja, TULI