29.07.2025

Nexd ja Soome ettevõte Viomba ühendasid jõud paremate reklaamide loomiseks

Soome pilgujälgimis- ja tehisintellektipõhine reklaamitõhususe platvorm Viomba ning Eesti reklaamitehnoloogia ettevõte Nexd alustavad koostööd, mille eesmärk on edendada tähelepanu köitvate reklaamide loomist. Reklaamitööstuses on tähelepanu (attention) kujunenud põhiliseks tulemuslikkuse mõõdikuks. Mõlemad ettevõtted plaanivad integreerida partneri lahendused reklaamivisuaalide loomiseks ja tähelepanuanalüüsi ennustamise mõõdikuid oma platvormidesse.

Nexdi tegevjuht Ott Heidmets. Foto: Erakogu

Viomba on ainus ettevõte maailmas, kellel on luba kasutada pilgujälgimise tehnoloogia liidri Tobii infrapunapõhiseid prille reklaamide tõhususe mõõtmiseks. Kümne aasta jooksul on nad analüüsinud kümneid tuhandeid andmepunkte selle kohta, kuidas inimesed reklaamidele reaalselt reageerivad. 

See koostöö võimaldab peagi analüüsida Nexdis loodud reklaame enne nende avaldamist, hinnates koheselt, kas disain on piisavalt konkurentsivõimeline tähelepanu võitmiseks. Nexd on reklaamide loomise tööriist, mis võimaldab luua interaktiivseid ja videopõhiseid digireklaame. 

Selle koostöö tulemusel saavad reklaamijad:

  • hinnata reklaamide tähelepanupõhist tõhusust enne kampaania käivitamist; 
  • joonduda rahvusvaheliste reklaamistandarditega, kasutades AU-põhist (Attention Unit) kampaania planeerimist;
  • optimeerida reklaamide visuaale vastavalt reaalajas kogutud tähelepanu- ja kaasatuseandmetele Nexdi platvormil;
  • optimeerida mitte ainult reklaamisihtimise valikuid, vaid ka disaini;
  • kohandada kampaania ajal loovmaterjale Nexdis vastavalt reaalajas kogutud andmete põhjal

Viomba tegevjuht Markku Mäntymaa märkis: “Reklaamivaldkond on aastaid mõõtnud, mis juhtub pärast kampaania lõppu. Tähelepanu kui põhimõõdiku abil saame lõpuks kujundada tulemusi enne, kui reklaam on üles pandud. See partnerlus tähistab üleminekut reaktiivselt loovstrateegialt ennetavale.”

nexd viomba 1

Nexd tegevjuht Ott Heidmets lisas: “Enam ei piisa sellest, et reklaamikujundus näeb hea välja või laeb kiiresti – see peab tõmbama ja hoidma tähelepanu. Koostöö Viombaga võimaldab meil anda oma kasutajatele selle ülevaate juba reklaamide loomise hetkel.”

Nexdi partnerid on koostöö suhtes samuti optimistlikud. Sanchit Sanga, Picture Board Partners strateegiline nõustaja APAC piirkonnas sõnas: “On suurepärane, et Viomba tehnoloogia integreeritakse Nexdiga. See partnerlus aitab agentuuridel tõhusamalt kujundada ja testida reklaamilahendusi ning meie hinnangul on sellel suur innovatsioonipotentsiaal.”

Nexd on ülemaailmne liider programaatilises reklaamitehnooloogias, mis on loodud kaasava ja jätkusuutlikku reklaamide loomiseks. Nexd võimaldab brändidel ja agentuuridel luua interaktiivseid, visuaalselt köitvaid reklaame, mis laevad kiiremini ja kasutavad vähem andmemahtu ning säästavad loodust.

Autor: Karoliina Ranne, NEXD
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt