Munasadu 2022! Vaata, milliste töödega säras aasta suhtekorraldusagentuur Meta Advisory
Kuldmuna loovkonkursil kerkis aasta suhtekorraldusagentuuriks Meta Advisory, kes viis koju kaks kuldset, kaks hõbedast ja kaks pronksist muna. Vaatame täpsemalt üle, milliste tööde eest Meta Advisoryt pärjati.
KULD! PR-KAMPAANIA / 6.4. Avaliku sektori kommunikatsioon
- Digitally Wild pressireis ehk kuidas 45 000 eurot tõi 500 000 euro väärtuses kaja
Kuidas tõsta Eesti rahvusvahelist tuntust ettevõtlus-, investeerimis- ja reisisihtkohana? Tegime EASi erinevatele üksustele experience-marketing põhimõttel pressireisi, mis tõi kajastusi 17 Tier1 väljaandes (sh Financial Times, Bloomberg, The Econimist, Forbes, Sifted), kasvatas liiklust EASi veebis 48% ja seda vaid eelarvega 45 000 eurot, mis on vaid kümnendik tulemuste tegelikust väärtusest.
KULD! PR-KAMPAANIA / 6.7. Influencer marketing (mõjutusturundus)
- Joel Ostrati Maestro burger McDonald’s restoranides
McDonald’s otsis Eesti kokka, et teha ajalugu. Selleks oli Joel Ostrat. Ta suhtles inimestega sotsiaalmeedias, sõi teles ja raadios saatejuhtidega burgereid, oli loetavuselt Delfi TOP1 uudis. Müügieesmärgid ületati kahekordselt. Sotsiaalmeedias oli üle 60 restoranide külastajate poolt loodud sisu. McDrive aladele olid tundide pikkused järjekorrad, mis tekitasid ummikuid tanklatesse ja parklatesse.
HÕBE! PR-KAMPAANIA / 6.5. Korporatiivkommunikatsioon
- Kuidas Tele2 oma jõulukampaania ära jättis
Mis oleks, kui jätaks jõuluperioodi turunduskampaania ära ja suunaks raha heategevusse? Tele2 just nii tegigi, jättes ära jõulukampaania ja toetades selle asemel 55 000 euroga õdesid ja hooldustöötajaid. Ehitasime kogu kommunikatsiooni üles heategevusele, luues tugeva integreeritud kampaania (social, digital, PR, internal) ja jõudsime PRi toel nii telesse, raadiosse kui ka online-portaalidesse.
HÕBE! PR-KAMPAANIA / 6.7. Influencer marketing (mõjutusturundus)
- Dexcom Warriors
Kuidas tuua paljukajastatud diabeediteema värske nurga alt meediasse? Meil õnnestus läbi päriselu lugude tõmmata tähelepanu diabeedile ja patsientide vajadustele, eesmärgiga muuta nende elukvaliteeti oluliselt parandav tehnoloogia Eestis kättesaadavamaks. Saime kuue kuu jooksul meediasse keskmiselt kord nädalas, sh 2 korda “Ringvaate” ja korra “Õhtu” saatesse, jõudes sadade tuhandete inimesteni.
PRONKS! PR-KAMPAANIA / 6.2. Integreeritud kommunikatsiooni kampaania
- Ivo Nikkolo rebrändingu kommunikatsioon
Ivo Nikkolo rõivabränd vajas muutust. Mitte ainult riiete disainis ja logos, vaid üldist imago ja sihtgrupi muutust. Kuidas jõuda nooreni, kui varem kõnetati vanemat ja jõukamat naist? Kuidas panna uus bränd tööle? Andsime sõna naistele, kes neid riideid kannavad ja kes kannavad brändi sõnumit. Enam kui 2 miljoni inimeseni jõudmine traditsioonilises ja sotsiaalmeedias. 63,1% neist uus sihtgrupp.
PRONKS! PR-KAMPAANIA / 6.3. Sündmuse/ürituse kommunikatsioon
- Näitus “Hirmus”
Balti Jaama Turg/Astri Grupp lähenesid turunduskampaaniale väga omanäoliselt ja lõid näituse, mis tuletas teravalt meelde, et keskkonnaprobleemid meie ümber on HIRMSAD ja kuntslikult pole mõtet neid juurde luua, vaid tegeleda tuleb olemasolevate teravate probleemiga.´
Toimetas Kaarel Täll, TULI
Meta Advisory on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.