Munasadu 2022! Vaata, millega paistis silma aasta reklaamiagentuur Tabasco
Kuldmuna loovkonkursil kerkis teist korda järjest aasta reklaamiagentuuriks Tabasco, kes viis koju neli kuldset, kuus hõbedast ja seitse pronksist muna. Lisaks said nad ka ühe eriauhinna. Heidame pilgu peale, milliste tööde eest Tabascot täpsemalt pärjati.
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.1. Väike tootekampaania
- Enam ei mune
Klient tuli meie juurde murega, et ladu on aeglane, kaup hilineb ja inimesed pahased. Kuidas mainet parandada ja eksimusi heastada? Eks ikka huumoriga! Näitasime vaatajale, et Pakendikeskus ei peida pead liiva alla, vaid tegeleb probleemiga.
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 4. Reklaam sotsiaalmeedias
HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.2. Meisterlikkus: Reklaamtekst
- Pakendikeskus sotsiaalmeedias
Pakendikeskuse sotsiaalne missioon on muuta uudised kergemini seeditavaks. Pakkuda probleemidele lahendusi ja abivajajaile abi. Teeme seda läbi heatuju-reaktsioonide sotsiaalses meedias. Ja noh, seome need reaktsioonid muidugi ka Pakendikeskuse toodetega.
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.4. Trükireklaam
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.6. Meedia erilahendus
- Verised näpujäljed
17. aprillil, rahvusvahelisel hemofiiliapäeval, ilmus ajalehes erilahendusega printreklaam verehaiguse hemofiilia teavituskampaaniaks. Verised näpujäljed hakkasid lehe sirvijat saatma esimesest leheküljest kuni väljaande lõpuni, kus avaldasime selgituse ja üleskutse. Projekt valmis koostöös EKA meediagraafika tudengitega.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.3. Raadioreklaam
ETTEÜTLUSE MUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.2. Meisterlikkus: Reklaamtekst
- E-etteütlus
Mitte keegi ei ole öelnud, et e-etteütlus peab olema vaid Vikerraadiol. Koostasime Pakendikeskusele täitsa enda e-etteütluse ja paiskasime selle raadioeetrisse.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.5. Välimeediareklaam: Poster
- Igav kanal
Sõites iga jumala päev mööda ühte ja sedasama Lasnamäe kanalit, saab sellest lõpuks lihtsalt kõrini. Õnneks ootavad teelist koju jõudes paljud põnevamad kanalid – üle saja kütkestava telekanali. Muidugi juhul, kui need STVst tellitud. Vaid ühe euro eest kuus.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.7. Otsereklaam: Masspostitus
- Plaaster
Hemofiilia on pärilik verehaigus, mille tunnuseks on vere hüübimatus. Klient soovis kampaania osana universaalset flaierit, mida saaks jagada ja teavitusena laiali saata. Kasutasime sõnumikandjana tavalist meditsiiniplaastrit, kuhu panime meeldetuletuse, et hemofiiliat põdevale inimesele sellest kahjuks ei piisa. Projekt valmis koostöös EKA meediagraafika tudengitega.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.12. Sotsiaalmeedia postitus
- Naistepäevatulp
Kui sul on koguaeg nii-nii kiire ja istud aina Excelis või Google Sheetsis ja mitte kuidagi poodi ei jõua… kuid soov on ometigi ilmatuma suur kinkida mõnele armsale daamile naistepäevaks üks tagasihoidlik tulp.
HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.6. Meisterlikkus: Tüpograafia
- Base tüpograafia
Meediasisustuudio Base peab end ise mässajaks, kuid kannab šikilt välja ka ülikonna koos Converse ketside ja mohawkiga. Sisuliselt on Base segu eri stiilidest ja piltidest, mis tervikuna moodustab koosluse metamodernismist ja postirooniast. Logo on vundamendiks Base-i kommunikatsioonis. See on dünaamiline, ei järgi reegleid ja annab piisavalt vabadust, et luua uusi tähendusi.
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.4. Suur teenusekampaania
- Igavad kanalid
Ühtedesse ja samadesse kanalitesse kinnijäämine võib päädida negatiivse energia kogunemisega meie tšakratesse. Ava oma silmad ja näe, mis maailmas tegelikult toimub! Avasta uusi kanaleid, vaata üle saja telekanali vaid ühe euro eest kuus.
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 2. Sotsiaalkampaania
- Märka hemofiiliahaiget
Tuleb ju vahel ette, et lõikad kiirustades sõrme või tõmbad mänguhoos põlve veriseks. Väga tüütu küll, aga õnneks mitte fataalne. Kahjuks hemofiilia haigete puhul võivad taolised igapäevased “tööõnnetused” lõppeda surmaga. Loodame, et saime oma kampaaniaga tõsta inimeste teadlikust ja seeläbi ehk isegi elusid päästa. Projekt valmis koostöös EKA meediagraafika tudengitega.
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.4. Trükireklaam
- Juhuseksist juhhuuuseksini
Ulakast Kaunitarist leiab varustuse nii juhuslik törtsutaja kui tõeline virtuoos.
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.8. Otsereklaam: Ärikingitus
- Kühvel
Mis teed, kui oled jõulukingitustega lootusetult hiljaks jäänud? Milles kühvel? Eks ikka pühid välja viimase raasu kreatiivsust ja vormistad selle kingituseks. Teie ees on meie viimase minuti mõttevili – kühvel.
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 9.4. Logomärk ja logotüüp
- ADCE Estonia logo
Uue identiteedi loomisel võtsime eesmärgiks peegeldada ADC Estonia disainitrendide ja valdkonna mitmekesisust. Logomärgi aluseks sai rukkilill ja tema rahvuslikud sümbolid. Iga kroonleht sümboliseerib disaini erinevat suunda, mis koos moodustavad ainulaadse ning dünaamilise elemendi.
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.2. Meisterlikkus: Reklaamtekst
- Pakendikeskuse klipid
Kreisiraadio, Tujurikkuja, Ärapanija … Kõik nimekad huumorisaated on lõpetanud tegevuse. Ka sketš reklaamis on sisuliselt surnud. Välja arvatud muidugi legendaarsed Pakendikeskuse klipid, mida nõutakse üha veel ja veel.
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.6. Meisterlikkus: Tüpograafia
- ADCE Estonia tüpograafia
Uue identiteedi loomisel võtsime eesmärgiks peegeldada ADC Estonia disanitrendide mitmekesisust ja valdkonda. Laiendasime sama põhimõtet tüpograafiasse, kus erinevad kujundid ja tähised loovad mitmekesise kommunikatsiooni. Tulemuseks vaheldusrikas ja käsitööhõnguline tüpograafia.
Toimetas Kaarel Täll, TULI