MIXD esitleb: Digitaalsete toodete turundamine ja veebi peidetud ohud
Mixd ja Turundajate Liit kutsuvad esimesele teemahommikule, mis keskendub digiturundusele ja e-kaubandusele. Valdkonna asjatundjad jagavad näpunäiteid digimaailmas orienteerumiseks ja võidukursil püsimiseks.
Aeg:
14. detsembril 2018 kell 9:30-11:40
Koht:
MIXD @Creative Fuel
Kultuurikatel Põhja pst 27a
Sissepääsu juhend: https://www.youtube.com/watch?v=orfW8bvEjLw&feature=youtu.be
Kava:
09:00-09:30 Kogunemine ja hommikukohv
09:30-09:50 Eesti e-kaubanduse käekäigust ja tuleviku perspektiivist räägib Turundajate Liidu juht Signe Kõiv
09.50-10.40 Veebide kiropraktik Peeter Marvet räägib, kuidas koduleht hoida kiire ja kõbus ning haigustest prii
10.40-11.00 Mixdi juht ja digitaalse turunduse ekspert Patrik Kupenko teeb kokkuvõtte digitaalsete toodete turundamise eripäradest.
11.00-11.30 Digimaailmale pühendunud legendaarne loovjuht Rain Pikand tutvustab oma seminaride sarja “Digitaalne võileib” kogemusi, keskendudes küsimusele: “Kuidas “pärismaailm” ja digimaailm kokku panna?”
11:30-11:40 Q&A, seminari lõpp
Kes räägivad?
2018. aasta jaanuarist startinud ettevõte on seadnud ambitsioonika eesmärgi — kehtestada uue ja traditsioonilisest efektiivsema agentuurimudeli. Meediaruum meid ümbritsevas maailmas on oluliselt muutunud, turundusprotsess aga jäänud kinni vanadesse mallidesse. Mixd on praktikas tõestanud, et turunduskommunikatsiooni saab teha efektiivsemaks ja mõõdetavamaks, kui sellele läheneda tervikuna. Aasta jooksul on meeskond kiiresti kasvanud kümne inimeseni ning koostööd tehakse mitmete Eesti suurte brändide, loov- ja meediaagentuuridega.
Rain Pikand räägib, kuidas “pärismaailm” ja digimaailm kokku panna brändiehituses, turunduses ja reklaamis. Need on isiklikud kogemused ja palukesed, müües reklaamiideid ja reklaamitehnoloogilisi lahendusi New Yorgis, Singapuris, Pariisis, Berliinis ja mujal.
Veebide kiropraktik Peeter Marvet leiab, et kiirus ja turvalisus ei ole karbitooted – nende saavutamiseks tuleb vaeva näha. Vaatame konkreetsete näidete najal üle levinumad probleemid ja võimalikud lahendused, millega saab veebilehe kordades kiiremaks ja levinumate rünnete eest kaitstuks.
Turundajate Liidu juht Signe Kõiv on 10 aastat toimetanud e-kaubanduse valdkonnas nii ettevõtja kui ettevõtjate esindajana. Eesti e-kaubandus kasvas 2017. a märgilised 37% — vaatame lähemalt, mis tõi meid siia ja kas see viib ka edasi?
Registreerimine
Seminar on Turundajate Liidu liikmetele tasuta. Registreeri osavõtt hiljemalt 11. detsembriks.
OSALEJAD ETTEVÕTETEST:
1 | Artist Media | 20 | Zone Media |
2 | Woodpeckers | 21 | Atlanticbaltic |
3 | Tank | 22 | Refleks |
4 | Kaubamaja | 23 | Hinnavaatlus |
5 | Eastpro | 24 | AD Angels |
6 | Artwerk | 25 | Taevas Ogilvy |
7 | Baltika | 26 | LHV Varahaldus |
8 | Initiative | 27 | LHV Varahaldus |
9 | Initiative | 28 | Imagine |
10 | Omniva | 29 | IPF Digital |
11 | Mixd | 30 | Zavod BBDO |
12 | Tank | 31 | Pharma Holding |
13 | Jolos | 32 | Itella Estonia |
14 | Turundajate Liit | 33 | Division |
15 | Marine Digital | 34 | Mixd |
16 | Smaily | 35 | Division |
17 | Enesearengu Koolitused | 36 | Idea Havas Media |
18 | Südameapteek | 37 | Idea Havas Media |
19 | Taffel | 38 | Division |
Lisainfo
Signe Kõiv
Turundajate Liidu tegevjuht
+372 5023456