14.03.2023

Mindshare Estonia sai uue juhi, prioriteetideks on veelgi aktiivsem müügitöö ning eksperdi kuvandi kasvatamine

Eelmisest esmaspäevast alates on meediaagentuuril Mindshare Estonia uus juht. Mullu 25. sünnipäeva tähistanud ettevõtet juhib nüüd firma endine äriarendusjuht Markko Sojonen.

Mindshare Estonia uus tegevjuht Markko Sojonen. Foto: Mindshare

Sojonen võtab teatepulga üle Maarja Kaalepilt, kes tüüris Mindshare’i laeva alates 2019. aasta suvest. 

“Hindan kõrgelt eelmise juhi Maarja Kaalepi panust, eelkõige just väga kompetentse ja äärmiselt ühtehoidva meeskonna kokku panemisel,” ütleb ettevõtte uus tegevjuht ning juhatuse liige. “Selle meeskonna ja kultuuri hoidmine ja edasiarendamine on kahtlemata ka minu esimene prioriteet. Üheks eesmärgiks kogu tiimina on senisest veelgi aktiivsem müügitöö ja turundamine, kliendibaasi kasvatamine ning valdkonna eksperdi kuvandi jätkuv kasvatamine.”

Sojonenil on plaanis teha tihedamat koostööd grupi teiste Eesti agentuuridega, vahetada teadmisi ja kogemusi ning luua sünergiat. Samuti jätkatakse ning arendatakse partnerlust Mindshare’i Läti ja Leedu kolleegidega ning grupi ettevõtetega üle maailma. Mindshare’i kett tegutseb hetkel 86 riigis. 

“Oleme viimaste aastate jooksul väga tugevalt panustanud digikompetentsi kasvatamisse ning praeguseks on meil sertifitseeritud digistrateegid ja -spetsialistid, kes on tipptasemel,” pajatab Sojonen. “Lähiajal on meie väljakutseks just selle digikompetentsi tutvustamine, turundamine ja müümine. Seda olukorras, kus n-ö traditsiooniliselt meediaagentuurilt spetsiifilist digikompetentsi ei osata oodatagi. Eelmisel nädalal sai valmis spetsiaalselt meie digiteenuseid tutvustav koduleht, digiturunduse teemadest on muuhulgas fookuses ka Google Analytics 4 seadistamised ja koolitused. Samuti on olulised tarbijauuringud, mida näeme eraldi teenusena.” 

Sojonenil on meediavaldkonnas kogemust juba üle 20 aasta ning siia alla mahuvad reklaami müümine nii Eesti Päevalehes kui ka Postimehes, reklaamimüügimeeskondade juhtimine Postimehes, Eesti Ekspressis ning Telias (toonases Elionis), reklaamidirektori rollid Eesti Ekspressis ja Ajakirjade Kirjastuses ning uute ärisuundade arendamine Postimees Grupis. 

Ta on lõpetanud Estonian Business School ärijuhtimise eriala ning õppinud Tartu Ülikoolis psühholoogiat. Mindshare Estoniaga liitus ta 2021. aasta mais projektijuhina, aidates muuhulgas kasvatada Pepsi, Heinekeni, Tankeri, Holm Panga ja Ergo Kindlustuse äritegevust. Äriarendusjuhi ametipostil töötas ta alates 2022. aasta aprillist.

Autor: Siim Kera, TULI

Mindshare on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 108 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt