25.11.2025

ESIKOHT! Milestone Events ja Veriff tõid BEA World Festivalilt võidu koju

Möödunud laupäeval, 22. novembril jagati välja üritusturunduse suurima ja tuntuima võistluse BEA World Festivali auhinnad. Milestone Events ja Veriff pälvisid “B2I Event” kategoorias esikoha. Loe, mida tunnustus agentuurile tähendab ja kuidas tänavune “Grand Hey, Veriff!” projekt sündis.

Maris Altsoo (vasakul) ja Grete Heinsoo (paremal). Foto: Erakogu

Võit tähendab Milestone’i tiimile palju. “Väga äge tunne on, et Eesti lipp on selles valdkonnas nii tugevalt ja järjekindlalt esindatud. See projekt oli eriline just sellepärast, et me ei loonud teadlikult midagi nö “väljast sisse”, vaid seest välja,” sõnab Milestone Eventsi partner ja loovjuht Maris Altsoo.

Veriffi inimesed ja nende enda toode muutsid seekord sündmuse kõige olulisemaks wow-faktoriks. “Arvan, et võidu tõi ka pikk eelnev koostöö Veriffiga. Ideed sündisid suuresti ühe laua taga, ühiselt mõeldes, teineteist usaldades ja julguses katsetada,” ütleb Altsoo.

beaworld2025 milestoneevents 003
Ehe emotsioon lavalt. Foto: Erakogu
Kontseptsioon ühendas hästi kõik elemendid
Žürii nentis, et teadmiste jagamise, meeskonnatunde, brändi, vibe’i ja lõbu sidus Veriffi projekti ühtseks tervikuks. Altsoo lisab: “Neid kõnetas, kuidas Veriffi toode oli päriselt integreeritud sündmuse kogemusse, mitte lihtsalt näitena laval. Samuti hinnati pikaajalist mõju – näiteks see, et häkatoni võidutöö elab edasi ja seda kasutatakse igapäevaselt.”

Idee toetus Veriffi enda kultuurile, tehnoloogilisele uudishimule ja e-Eesti mõtteviisile

Altsoo sõnul kasvas seekordne “Grand Hey, Veriff!” idee väga lihtsast, aga tugevast mõttest: Veriff on ettevõte, mille toode on usaldus ja nende inimesed on ise väga lahedad ja võimekad. Ta lisab: “Mõtlesime, et miks otsida inspiratsiooni väljast, kui potentsiaal on juba majas olemas. Soov oli, et inimesed ei kuuleks tootest lavalt, vaid kogeksid seda käed-küljes – mänguliselt, loovalt ja päriselt.”

“Grand Hey, Veriff!” on ühtaegu konverents, häkaton ja tiimiüritus. Sellise kombo puhul on kõige olulisem, et kõik osad räägiksid sama lugu ja toetaksid üksteist. Kui need kolm aspekti toetavad üksteist, tekib see flow, kus inimesed ei tee lihtsalt ülesandeid, vaid tunnevad, et nad on osa millestki suuremast. “Mulle meeldib väga, et Veriff julgeb iga aasta kutsuda lavale ka kliendid, kes saavad anda vahetut tagasisidet. See on väga julge, aus ja arengut toetav samm,” täiendab Milestone Eventsi partner ja loovjuht.

veriff2025 milestone events radiustech production 002 2048x1365 1
“Grand Hey, Veriff!”. Foto: Erakogu
Innovatsioon, mida pole varem nähtud

Projekti erilisust näitasid mitu detaili. Veriffi ajaloos pole ükski sisekommunikatsiooni üritus saanud nii kõrget tagasisidehinnangut. Ja veel – sündmusele saabudes said osalejad kogeda täiesti unikaalset biomeetrilise registreerimise lahendust. Milestone’i sõnul pole seda maailmas täpselt sellisel kujul varem tehtud ning nad usuvad, et just sellised lahendused võivad lähiaastatel kogu üritusturunduse valdkonda muuta.

Muuhulgas on häkatoni võidutöö “CompassBot” nüüd päriselt Veriffi tööriist. Altsoo lisab, et võistlusel konkureerisid ka üritused, mille mastaap oli kordades suurem – nii inimeste kui ka eelarvete mõttes. “Ühele meie presentatsioonile järgnes näiteks Coca-Cola tiimiüritus privaatses Disneylandis. Selles kontekstis oli võit veelgi magusam!” ütleb Altsoo lõpetuseks.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt