28.10.2025

MediaBrokeriga liitus kogenud turundaja Britta Gassmann

MediaBrokeri meeskond sai oktoobris silmapaistva täienduse. Äriarenduse ja innovatsiooni juhi rollis liitus agentuuriga Britta Gassmann, kes oma ligi 20- aastase kliendi- ja agentuurikogemusega toob ettevõttesse tugeva strateegilise vaate.

Britta Gassmann. Foto: Gerli Tooming

Kogemustepagas, mis ühendab kliendi ja agentuuri maailma

Gassmann on töötanud erinevates meedia- ja turundusrollides TTÜs, Olympicus, Vizeumis (Dentsu Eesti), Telias ja Rickmanis. Tema karjäär on kulgenud turundusassistendist digistrateegiks, seejärel Telia brändijuhiks ja erakliendi turundusjuhiks ning edasi Baltikumi turundusjuhiks Rickmanis. Paralleelselt asutas ta koos asjatundlike naistega turundusagentuuri MÕJU.

“Olen saanud proovida kätt väga erinevates rollides. Kogemustepagas on kirju ja väärtuslik, olen töötanud nii kliendi kui ka agentuuri poolel. Iga uus roll on tähendanud arenguhüpet, mis on ka üks suurimaid põhjuseid, miks naasin meediaagentuuri. See annab võimaluse töötada nii kohalike kui ka rahvusvaheliste brändidega eri kategooriates ega luba loorberitele puhkama jääda. Pidev areng ja innovatsioon on iga agentuuri suurimad väärtused,“ ütles Gassmann.

Uus roll: äriarenduse ja innovatsiooni juht

MediaBrokeri tegevjuht Kadri Konstantinov kommenteeris: “Meediaagentuurid pole ammu enam lihtsalt meediavahendajad. Oleme liikunud tugevalt konsultatiivse äriteenuse suunas, pakkudes klientidele üha sügavamat arusaama turutrendidest, tarbijakäitumisest ning ärikasvu võimalustest. Äriarenduse ja innovatsiooni juhi roll tugevdab meie võimekust toetada kliente strateegilistes otsustes ning arendada samal ajal meie enda teenuseid.

Britta aitab tuua kokku kõik meie teenuste lülid – strateegilise planeerimise, andmepõhise analüüsi ja loovad lahendused – nii, et kliendile sünniks terviklik ja äriliselt toimiv tulemus. Ta mõistab hästi, mida klient ootab, ning oskab näha nii suurt pilti kui ka detailide mõju. See roll aitab meil viia teenuse uuele tasemele, kus iga tegevus toetab otseselt äritulemusi.“

Turundus kui kliendi hääl juhtkonnas

Gassmann on lõpetanud TTÜ ärijuhtimise magistriõppe ning rõhutas turundusjuhi rolli strateegilises juhtimises: “Turundus ei saa olla ainult toetav funktsioon. Turundusjuht võiks istuda iga ettevõtte juhtkonnas ja olla kliendi hääl laua taga, et leida hea tasakaal äritulemuste saavutamise ja kliendi vajaduste täitmise vahel. Meediaagentuurid saavad turundajaid võimestada andmepunktide, tarbija- ja brändiuuringute, kategooria sisenemispunktide kaardistuste, konkurentide ülevaadete, ja digianalüütika kaudu. Kõik see annab turundajale tööriistad, et siduda brändikasv äritulemustega.“

MediaBroker: rohkem kui meediaagentuur

MediaBroker on osa Creative Unioni grupist, mis koondab loov-, disaini- ja meediateenused.

“Meediaagentuurides on väga suur väärtus eri kategooriate teadmised ning võimalus kogemuste pealt uuenduslikke ideid genereerida. Seega olen mina oma uue karjääripeatüki osas väga elevil, eriti võimaluse üle tegutseda nii ägedas agentuuris nagu MediaBroker. Muideks, tundsin juba esimesel tööpäeval, et tase on siin hoopis teine, sest MediaBroker on osa Creative Unionist, mis tähendab, et meil on terve korrus loovust täis,“ lisas Gassmann.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt