Makskem tarbimise eest õiglast hinda: meediaettevõtete liit kutsub kodanikke üles ajakirjandust toetama
“Meediajuhid koostöös valitsusega annavad praegu endast kõik, et meie töötajad säilitaks töö ning lugejad, kuulajad ja vaatajad saaks olulist sisu edaspidigi,” märgiti pöördumises, ent nenditi, et sellest ei pruugi tulevikus enam piisata.
Töötajate arvu vähendamine rahapuudusel teeks lugejate, kuulajate ja vaatajate teenindamise raskeks. Foto: Priit Simson, Delfi.
Eesti Meediaettevõtete Liit kutsub keerulisel perioodil rahvast panustama kvaliteetse ajakirjanduse ülalpidamisse – põhiline sissetulekuallikas reklaamiandjate näol on kadumas, ent maailmas toimuv vajab endiselt kvaliteetses vormis kajastamist.
Vaata, millise uudismeedia veebilehel ja kui palju aega veetsid eestlased eelmisel nädalal:
“Nädalalõpp, kui kriis eskaleerus, oli veelgi tugevamalt Delfi kasuks,” ütles ütles Ekspress Meedia juhatuse esimees Argo Virkebau ja lisas: “Meie ajakirjanikud teevad suurepärast tööd vaimselt pingelises olukorras ja füüsiliselt keerulistes tingimustes, kus kontor on töötegemiseks juba viiendat päeva täielikult suletud. Au ja kiitus neile selle hindamatu panuse eest.”
Eesti Meediaettevõtete Liidu pöördumine täismahus:
Eelmine nädal väljendas Eesti rahva tõelist usaldust Eesti ajakirjanduse vastu. Saame öelda, et kriisipäevadel on käinud sõltumatuid Eesti ajakirjandusväljaandeid lugemas praktiliselt kõik täiskasvanud eestlased. See on enneolematu usaldus ja tunnustus.
Kvaliteetse ajakirjanduse loodud maailmatunnetuseta on tulevik tume, väljaannete hea sisu laiendab silmaringi ja aitab kursis olla päris probleemide ja uudistega. Kel on soov elada tähenduslikku elu, siis tänapäeval käib sellega vältimatult kaasas meelepärane valik tasulist meediat.
Saatuse irooniana on viimastel päevadel Eesti ajakirjandusväljaannete vajalikkust näitab lugejate arv ning reklaamiturg liikunud täiesti vastupidises suunas. Kui lugejad püsivad päevast päeva meie juures, siis reklaamiandjad mõtlevad ja lahkuvad. Murest, teadmatusest, alalhoidlikkusest.
Ajakirjanduse kõrget taset hoiab Eestis 1000 töötajat. Nad informeerivad meie lugejaid ühtlasi kiirelt ja võimalikult täpselt. Meediajuhid koostöös valitsusega annavad praegu endast kõik, et meie töötajad säilitaks töö ning lugejad, kuulajad ja vaatajad saaks olulist sisu edaspidigi. Aga see pole piisav, sest abivajajaid on palju.
Töötajate arvu vähendamine rahapuudusel teeks lugejate, kuulajate ja vaatajate teenindamise raskeks.
Sina saad toetada Eesti ajakirjandust, makstes selle tarbimise eest õiglast hinda. Kas paber- või digiväljaannete tellija või ostjana. Toeta head ajakirjandust, toetume Sulle, hea lugeja.
Eesti inimesed loevad Eesti ajakirjandust, Eesti inimesed usaldavad Eesti ajakirjandust, Eesti ajakirjandus ei pööra Eesti inimestele ka kõige raskematel aegadel selga. Oleme tugevad, professionaalsed ja jätkusuutlikud vaid üheskoos.
Eesti Meediaettevõtete Liit
Tutvu ka Gemius Audience’iga, mis arvestab meediaväljaannete külastajate ja külastuste statistikat päeva- ja nädalapõhiselt. Kõikide Gemiuses mõõdetevate saitide kogusumma on 100%. Kõige olulisem mõõdik, mida vaadata, on “time share”, mis näitab, kui suure osa ajast kulutasid lugejad Delfile, kui palju Postimehele jne.
Silja Oja, TULI