08.02.2024

KÕIK ESINEJAD TEADA! Making Sense: Riski Piiril konverentsil esinevad tipptegijad USAst, Suurbritanniast ja Rootsist

Making Sense: Riski Piiril konverentsil esineb muuhulgas maailma suurima õllefirma rahvusvahelise äri juht. Tipptegijaid on teistestki ettevõtetest. Keri alla ning tutvu 15. veebruaril toimuva üritusega. Viimasena liitus esitlejate riviga Inbanki kasvu ja äriarenduse juht ning FinanceEstonia juhatuse liige Piret Paulus.

Making Sense: Riski Piiril toimub 15. veebruaril.

Mõne valdkonna turundamisel ei ole pea ühtegi kitsendavat reeglit, teisel on neid nii palju, et vahel on raske mõista, mis üldse lubatud on. 15. veebruaril kell 11.30-16.00 toimuv Making Sense: Riski Piiril konverents toob kokku need teised, piiratud reklaamitegevusega ettevõtted. Ärid, mis tegutsevad legaalsetes ja inimeste jaoks olulistes valdkondades, mis on ühiskonnas igapäevased ja iidsed nähtused ning suured maksumaksjad. 

Poolepäevasel Making Sense: Riski Piiril konverentsil räägime, kuidas erinevad riskipiiril toimetavad ettevõtted end turundavad, kuidas endast olenematuid riske käsitlevad – ning mis kõige tähtsam –, kuidas ühiskonda harivad ja ennast pidevalt innoveerivad. 

Laval on esinejad erinevatest Eesti ja maailma organisatsioonidest ja ettevõtetest, kes teevad ülevaate turunduse väljakutsetest nende koduriikides ning jagavad mõtteid, kas ja kuidas oleks mõistlik teatud valdkondade reklaami suhtuda ja reguleerida.

Osta pilet

Piletihind liikmele 50 eurot + km, mitteliikmele 60 eurot + km. Hinna sees on lõuna ja kohvipaus.

Ajakava

  • 11.30-11.45 Saabumine, vestlus, kohv
  • 11.45-12.15 Heidi Reinson, käitumisteadlane.

Teema: Elu riski piiril või piiritult riskides? Indiviidi ja ettevõtja vaade

  • 12.15-12.45 Piret Paulus, Inbanki kasvu ja äriarenduse juht; FinanceEstonia juhatuse liige

Teema: Kas tarbijaõiguseid austav ja turgu toetav finantsteenuste reklaam on tõesti võimatu missioon?

  • 12.45-13.15 Patrik Hildingsson, Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident

Teema: Tubakahjude vähendamine – mida on meil õppida Rootsilt?

  • 13.15-14.00 Lõuna
  • 14.00-14.30 Catalina Garcia, AB InBev rahvusvahelise äri juht

Teema: Vastutuse ja jätkusuutlikkuse roll turunduses AB InBevi näitel

  • 14.30-15.10 Shahriar Coupal, ASA (Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutus) reklaamipoliitika ja -tavade juht

Teema: Eneseregulatsiooni raskuste ületamine

  • 15.10-15.40 Paneel: Joel Volkov (loovagentuuri Tank loovjuht ja TULI juhatuse liige), dr Margus Lõokene (Toompargi Vaimse Tervise Keskuse psühhiaater), Sven Papp (Ellex Raidla advokaadibüroo partner ja vandeadvokaat), Merike Koppel (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtluskeskkonna valdkonnajuht). Arutelu modereerib Powerhouse kommunikatsioonibüroo juht Janek Mäggi.

Esinejad ja teemad

  • Catalina Garcia, AB InBev rahvusvahelise äri juht
    catalina1

New Yorgis töötav Catalina Garcia on maailma suurima õlletootja AB InBev (Budweiser, Corona, Stella Artois, Beck’s, Hoegaarden, Leffe, Modelo Especial jne) rahvusvahelise äri juht ning nende sihtasutuse juhatuse esimees. Catalina seisis sihtasutuse moodustamise eest ning võitis koos oma tiimiga Cannes’i loovusfestivalilt Grand Prix. Seda Carling Black Labeli kampaania “#NoExcuse” eest, mis võitles naistevastase vägivalla vastu. Samuti sõlmiti tema eestvedamisel partnerlusleping, mis tegutseb selle nimel, et vähendada alkoholijoobes autojuhtide arvu. 

Teema: Vastutuse ja jätkusuutlikkuse roll turunduses AB Inbevi näitel

Catalina räägib vastutustundlikust reklaamist ja ärist ning keskendub sellele, milline on jätkusuutlikkuse, vastutuse ning ESG roll turunduses. Ta tutvustab uuringuid, mis näitavad, kuidas politiika võib jätkusuutlikkust aidata. Samuti mõtiskleb ta, kuidas tekitada üldsuse usaldust selle vastu, et turundajad võivad olla osa lahendustest, mis loovad jätkusuutlikumat tuleviku.  

  • Patrik Hildingsson, Swedish Matchi kommunikatsiooni ning avalike suhete osakonna asepresident
    ms 6

Swedish Match on rahvusvaheline Rootsi tubakafirma, mille peakontor asub Stockholmis. Muuhulgas toodetakse huule-, närimis- ja nuusktubakat, nikotiinipatju, sigareid, tikke ja tulemasinaid. 1915. aastal alguse saanud ettevõte tegutseb Rootsis, Taanis, Ameerika Ühendriikides, Dominikaani Vabariigis, Brasiilias, Hollandis ja Filipiinidel. 

Patrikul on 26 aasta jooksul olnud ettevõttes mitmeid erinevaid rolle, muuseas on ta olnud USA-suuna äriarenduse asepresident. Enne Swedish Matchiga liitumist töötas ta reisitööstuses. Ta õppis Lundi ülikoolis ärimajandust ning on kirjutanud teose “King of Snus”, mida on kiitnud Rootsi kuninglik raamatukogu.

Teema: Tubakakahjude vähendamine – mida on meil õppida Rootsilt? 

Suitsetamine on Rootsis levinud märgatavalt vähem kui mujal Euroopa Liidus. Samuti on seal oluliselt vähem suitsetamisega seotud haiguseid. Rootsi on hea näide, et suitsuvabad alternatiivid võivad olla heaks täienduseks praegustele tubakatoodete tarbimise piiramise meetmetele. Need võivad vähendada suitsetajate arvu ning potentsiaalseid suitsetamisest põhjustatud haigusi kiiremini kui traditsioonilised meetmed. 

  • Shahriar Coupal, ASA (Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutus) reklaamipoliitika ja -tavade juht
    ms 7

Shahriar Coupal vastutab organisatsiooni regulatiivse poliitika, avaldamiseelse nõustamise ja nõuetele vastavuse eest. Tema jälgida on, et asutuse komiteed töötaksid sujuvalt. See hõlmab endas ka Suurbritannia reklaamikoodeksi ja -juhiste ajakohastamist. Samuti on ta osa ASA juhtivtiimist. 

Teema: Eneseregulatsiooni raskuste ületamine

Oma ettekandes räägib Coupal ASA mudelist ja põhimõtetest: sellest, mis täpsemalt Suurbritannia kontekstis töötab ja mis mitte. Ta võtab luubi alla, kuidas ASA reguleerib tundlikke valdkondi nagu alkohol, tubakas, finants jne ning räägib, kuidas ASA on erinevatest komistuskividest ning raskustest jagu saanud. 

  • Heidi Reinson, käitumisteadlane
    ms 8

Heidi Reinson on majanduskäitumise õppejõud Tartu Ülikoolis ja SSE Riias. Heidi taust majandusteaduses ja psühholoogias ning tema tööalane kogemus turunduspraktikuna annavad talle unikaalse vaate tarbijakäitumise analüüsimisel. Karjääri algusaastatel Coca-Cola GDA märgistuse projektijuhina puutus ta turu eneseregulatsiooniga lähedalt kokku. 

11 aastat Kantar Emoris andis väärtusliku sissevaate ka teiste valdkondade köögipoolele. Praegu teeb Heidi koostööd peamiselt avaliku sektoriga, olles Riigikantselei Innotiimis käitumisteadlase rollis. Oma doktoritöös uurib ta pensionireformi mõju ning juhib selleteemalisi uuringuprojekte erinevate sekkumiste testimiseks.

Teema: Elu riski piiril või piiritult riskides? Indiviidi ja ettevõtja vaade

  • Piret Paulus, Inbanki kasvu ja äriarenduse juht; FinanceEstonia juhatuse liige

piretpaulus

Piret Paulusel on finantsmaailmas pikaajaline kogemus, ta on töötanud nii Swedbankis kui ka Coop Pangas. Viimased seitse aastat on ta tegutsenud erinevatel ametipostidel Inbankis, olles samal ajal juhatuse liige. Samuti kuulub ta Eesti finantssektori katusorganisatsiooni FinanceEstonia juhatusse.

Teema: Kas tarbijaõiguseid austav ja turgu toetav finantsteenuste reklaam on tõesti võimatu missioon?

Piret Paulus räägib finantsteenuste reklaamist ning keskendub sellele, kuidas reklaami lauspiiramine tekitab pikas perspektiivis rohkem probleeme, pärsib konkurentsi ning tarbijate võimalusi.

  • Paneel teemal “Kas käsud ja keelud aitavad inimeste tarbimis- või käitumisharjumusi muuta?”

    Paneel teemal “Kas käsud ja keelud aitavad inimeste tarbimis- või käitumisharjumusi muuta?”Joel Volkov (loovagentuuri Tank loovjuht ja TULI juhatuse liige), dr Margus Lõokene (Toompargi Vaimse Tervise Keskuse psühhiaater), Sven Papp (Ellex Raidla advokaadibüroo partner ja vandeadvokaat), Merike Koppel (Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ettevõtluskeskkonna valdkonnajuht). Arutelu modereerib Powerhouse kommunikatsioonibüroo juht Janek Mäggi.

    Osta pilet
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt