VAATA TÄNAST KAVA! Making Sense’i avapäev lõpeb Tulimusta auhindamisega
Täna saab avapaugu kahepäevane Making Sense’i konverents. Tuleta meelde, mis Eesti Rahvusraamatukogus toimub ning vaata, kuhu järelpeole minna!
Programm
13. november
- 12.00-13.00 Saabumine ja lõuna
- 13.00 TULI tegevjuhi Anniken Haldna tervitus
- 13.10-13.40 Will Gilroy (Rahvusvahelise reklaamiliidu WFA kommunikatsiooni ja strateegia direktor)
Teema: “Top Global Marketing Trends Every Marketer Needs to Follow”
Will Gilroy astub lavale globaalse reklaamiliidu südamest ja avab tagamaid ning trende, mis aastal 2025 ja hiljemgi turunduskommunikatsiooni kujundavad. Milline näeb välja turundaja tulevik maailmas, kus tehnoloogia ja digiturunduse võidukäik pole veel ligilähedaseltki vaibunud?
- 13.40-14.10 Riku Vassinen (hasan & partnersi tegevjuht)
Teema: “Stop Innovating, Start Creating”
Turundus on alati olnud vaimustatud sellest, mis tuleb järgmisena. Eile oli selleks metaversum ja liitreaalsus, täna tehisintellekt. Aga homme? Mõni uus moesõna. Kuna jahime kogu aeg järgmist suurt asja, oleme fookust kaotamas. Me räägime rohkem tööriistadest kui ideedest. Seame esikohale tehnoloogia, mitte loovuse. Optimeerime kõike – välja arvatud efektiivsust.
Selleks, et olla taas asjakohased, peame minema tagasi tulevikku. Tagasi põhitõdede juurde, mis muudavad reklaami toimivaks. Tagasi suurepäraste ideede ja meisterlikku teostuse juurde. Peame panema inimesed midagi tundma.
Keskendume edaspidi vähem sellele, kuidas reklaame tehakse ja rohkem sellele, kuidas häid reklaame teha. Riku räägib, mis meie valdkonnas muutunud on, ja veel enam – seda, mis muutunud pole. Ning miks tõeliselt hea reklaam on tänapäeval olulisem kui kunagi varem.
- 14.10-14.40 Karolina Lapinaite (Precis Digitali meediajuht)
Teema: “Did We Optimize the Brand Out of Marketing?”
Brändide tõeline oht pole konkurents, vaid sarnasus. Tehnoloogia on meile andnud enneolematu kiiruse, mastaabi ja juurdepääsu, kuid see on viinud selleni, et kõik kasutavad sarnaseid strateegiaid, kanaleid ja häält.
Tõeline väljakutse ei seisne enam valikus performance’i ja brändi vahel, vaid selles, kuidas tuua loovus ja eristuvus tagasi süsteemi, mis on loodud tõhususe jaoks.
- 14.40-15.00 Natalja Piiskoppel (WPP Media Global Consultancy strateegia vanempartner)
Teema: “Ready to Lead or Be Left Behind: Why Sustainability Will Make or Break Your Brand”
Natalja heidab väljakutse müüdile, et kestlikkus on midagi, millega vaid võimaluse korral tegeleda. Ta tõestab, et see on kõige targem äriline samm, mida teha. Kas sinu ettevõte on valmis muutma kestlikkuse oma suurimaks kasvumootoriks – või riskib hoopis rongist maha jäämisega? Ta jagab värskeid uuringuid ja praktilisi näiteid, kuidas brändid saavad oma algatusi mitte ainult reklaamida, vaid ka tegelikult ühiskonda mõjutada.
- 15.00-15.30 Kohvipaus
- 15.30-17.00 Tulimusta auhindamine
- 18.00 Järelpidu meediaagentuuris Initiative (Paldiski mnt 20)
Konverentsi pilet tagab sissepääsu ka Alibile.