30.03.2017

Loovusfestival Kuldmuna saab uue näo

18.01.2017
 
Loovusfestival Kuldmuna saab uue näo
 
Aasta olulisim Loovusfestival Kuldmuna võtab kasutusele uue logo.

Kuldmuna korraldaja Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhi Lola Tehveri sõnul peegeldab uus logo Kuldmuna identiteeti väga hästi, sest Kuldmuna härjasilm on juba 19ndat aastat Eesti reklaamimaailma kvaliteedimärk. Idee vastavaks uuenduseks pakkusid Newton ning AD Angels, teostas Kärt Villmann AD Angelsist. “Kaks loovagentuuri mõtlesid paralleelselt sarnases võtmes ja see andis meile kindlust, et härjasilma motiiv peaks kindlasti kajastuma meie logos,” selgitas Lola Tehver.

Uue logo autor Kärt Villmann: “Kuldmuna tuntuim sümbol on kahtlemata konkursi auhind – härjasilm. Oleks igati loogiline, et samasugune on ka konkursi logo. Nagu näiteks Cannes’i sümbol, nii logo kui ka auhind, on lõvi. Lähtusin logo kujundades, sellest, et kuna Kuldmuna reklaam aga on igal aastal isemoodi, peab logo sobima igasuguse lahenduse peale, olema loetav ja kasutatav hoolimata taustast. Seepärast on logo lihtne ja minimalistlik, jõuline oma lihtsuses. “

Kuldmuna toimub juba vähem kui kahe kuu pärast ehk 17. märtsil Saku Suurhallis. Festivali gala saab olema ühtlasi ka Turunduskonverentsi Password lõpugalaks, kus peateemaks on tarbija käitumine ja selle mõistmine (business meets consumer).

Kuldmuna gala pääsmete müük juba käib soodushind 100 EUR kehtib veel 2 nädalat (kuni 31.01.2017).  Alates 01. veebruarist maksab gala pääse 120 eur (km’ga). Kuldmuna gala pääsmeid saab broneerida aadressil: .

Möödunud aastal kandideeris Loovusfestivalil Kuldmuna kokku 527 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Kõiki töid hindavad tunnustatud eksperdid, žüriide esimehed on rahvusvahelise kogemusega erialal töötavad inimesed.

Loovusfestivali Kuldmuna  raames toimub lisaks ka Noorte konkurss Pesamuna, kus saavad mõõtu võtta kuni 28-aastased (k.a) loojad.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates 1998. aastast eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. Erialaliidu eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.

Lisainformatsioon:
Lola Tehver
ETKALi tegevjuht
Tel:  501 9003
E-mail: 
www.kuldmuna.ee

Kuldmuna kommunikatsioonipartner:
Aive Hiiepuu
Tel: 524 4646
E-mail: 
Skype: aivelevandi
www.prconcept.ee

 

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt