Loovkonkurss EPICA pikendas veel kord tööde esitamise tähtaega, lõplik kuupäev on 16. november
Juba 34. korda toimuva globaalse loovkonkursi EPICA teeb eriliseks tema žürii, nimelt valivad võitjaid välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad.
EPICA žüriisse kuuluvad väljaannete nagu Adweek, Campaign, Creative Review, Horizont, Stratégies ja Shots esindajad. Seega on konkursil osalemine on ühtlasi hea võimalus rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks. EPICA ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas. Eestit esindab tänavu EPICA žüriis Turundajate Liidu (TULI) peatoimetaja Silja Oja.
EPICA-l on tänavu žüriiliikmete initsiatiivil ka üks uus kategooria, kuhu on oodatud kõik COVID-19 pandeemiaga seotud tööd. Kogu sellest kategooriast laekuv tulu annetatakse humanitaarabiorganisatsioonile Piirideta Arstid (Doctors Without Borders), mis pakub erakorralist meditsiiniabi enam kui 70 riigis, millest enamik on arengumaad.
EPICA koduleht: www.epica-awards.com
Tööde esitamise lõplik tähtaeg: 16. november 2020
Võitjate väljakuulutamine: 17. detsember 2020
EPICA-l hinnatakse eelkõige loovust, teostuse kvaliteeti ja uudsust.
Mullu esitati EPICA-le 3410 tööd 61 riigist, välja anti 7 Grand prix’d. Optimist Creative tõi Kalevi klipiga filmikategoorias koju hõbeda, mis oli ühtlasi kõrgeim tunnustus, mis eelmisel aastal Baltikumi tuli.
Tutvu eelmise aasta võidutöödega: EPICA 2019 võidutööd.
Silja Oja, TULI