12.08.2025

Löfbergsi Baltimaade turundust hakkab juhtima Sandra Usaceva

Rootsi pereettevõte Löfbergs Baltimaade turundusüksust hakkab juhtima Sandra Usaceva, kel on ligi 10-aastane töökogemus FMCG ehk kiiresti liikuvate tarbekaupade turundamisel. Uue turundusjuhi ülesandeks saab kohvibrändi tuntuse ja turuosa kasvatamine Eestis, Lätis ja Leedus.

Sandra Usaceva. Foto: Erakogu

Viimased kaks aastat koordineeris Sandra ettevõttes German Products Baltics tuntud brändide Dallmayr, YOGI TEA®, Friso, NUK ja Bübchen turundustegevusi Balti riikides, rakendades nende rahvusvahelisi strateegiad ellu kohalikel turgudel. Sandra töö tulemusel kujunesid Baltimaad YOGI TEA® brändi jaoks üheks kiiremini kasvavaks turuks Euroopas.

Enne seda töötas ta üle kuue aasta Baltimaade suurima jäätisetootja ja muude piimatoodete valmistaja Food Union jäätisekategooria brändijuhina, Sandra vastutada oli Läti tuntuimate jäätisebrändide POLS, Ekselence, TIO ja Karlsons nähtavuse kasvatamine.

Löfbergsi tegevdirektori Kent Petterssoni sõnul on Sandral unikaalse kombinatsioonina olemas hea ülevaade kohvitrendidest ning oskus jõuda ka noorema generatsioonini. “Sandral on tugev taust ja siiras huvi FMCG ja HoReCa valdkondade vastu, ta mõistab suurepäraselt tarbijaid ning teab, kuidas suunata ka nooremaid põlvkondi tegema teadlikke valikuid. Usume, et meie turundusjuhi rollis kasutab ta 360-kraadist lähenemist, et tugevdada Löfbergsi brändi nähtavust Balti turgudel,” sõnas Petterson.

Sandra Usaceva sõnul esindab Löfbergs talle olulisi väärtuseid – jätkusuutlikkust, kvaliteeti, eesmärgipärasust ning pereettevõttena ka järjepidevust. “Olen alati saavutanud parimaid tulemusi siis, kui töötan brändidega, millesse ise usun ning Löfbergs vastab minu jaoks kõigile tingimustele: neil on sisukad tooted, põhjamaine mõtteviis ning pikaajaline visioon, mida austan,” kommenteeris Usaceva oma liitumisotsust.

Uue turundusjuhi eesmärk on muuta Löfbergs Baltimaade tarbijate jaoks esimeseks valikuks kohvibrändide hulgas. “Minu eesmärk on tugevdada Löfbergsi esindatust nii HoReCa kui ka jaesektoris, igas Balti riigis just sinna sobivate strateegiatega. See tähendab brändi tuntuse suurendamist ja brändieelistuse tugevdamist, et me eristuksime õigetel põhjustel: kohvi maitse, brändiväärtused ja ekspertiis,” lisas Usaceva.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt