Mindshare
Meie lugu sai alguse Eesti reklaamitööstuse varajastel aastatel, mil tekkis vajadus planeerida ja osta meediapinnad neile reklaamidele, mida värskelt loodud kreatiivagentuurid klientidele usinalt valmistasid. Alguses tegeleti sellega ühe osakonnana reklaamiagentuuris, kuid mõne aja möödudes sai selgeks, et meediakampaaniate professionaalne ja strateegiline haldamine on täiesti omaette teenuse liik, mida on mõistlikum pakkuda eraldi agentuurina.
Nii loodigi 12.septembril 1997 AGE Com grupi tiiva all iseseisev ettevõte VIA Media OÜ. Kuuest inimesest, kes VIA Media sünni juures olid, on jätkuvalt meie tiimis Kadri Kokla, Piret Koldits, Agne Vilt ja Triin Loogma. VIA Media tööd toetas mõnda aega rahvusvaheline meediaagentuuride kett Initiative. 2009 otsustasime alustada koostööd maailmamastaabis väga tugeva tegija, Group M kontserni kuuluva rahvusvahelise agentuuride ketiga Mindshare, kes on meie partneriks tänaseni. Tänu keti tööriistadele, koolitustele, andmebaasidele ja knowhow-le saame oma klientidele pakkuda maailmatasemel meedia teenust eesmärgiga nende äri kasvatada.
Mindshare tegutseb kõigis kolmes Balti riigis võrdselt tugeva esindusega. Suhtlemine Tallinna, Riia ja Vilniuse kontorite vahel toimub igapäevaselt, lisaks on meil ka mitmeid ühiseid kliente. Mindshare Estonia tiimis töötab 15 inimest, kõik oma valdkonna spetsialistid, kes teevad oma tööd pühendumuse ja kirega.
Väärtustame pikaajalist partnerlust oma klientidega ja kohandame oma teenust vastavaks iga kliendi vajadustele. Meie missiooniks on aidata kiirendada brändide kasvu ning kasvatada klientide äri. Selleks hoiame end pidevas arengus üha muutuval turundusmaastikul, täiendame pidevalt oma teenusportfelli ja ekspertiisi.
Tänapäeva meediaagentuuris ei toimu ammu enam pelgalt meedia planeerimist ja ostmist. Näeme end klientide äriliste partneritena, oma töös lähtume klientide äri eesmärkidest, sõnastame turundus- ja meedia eesmärgid, kaardistame tarbija teekonnad, vaatame 360-kraadi tervikpilti, valime hetked ja sõnumid, mida, millises mahus, missugustes kanalites ning ning millal inimesteni viia. Planeerime, tegutseme, mõõdame, reageerime, optimeerime, kohandame. Kohandamine on väga oluliseks märksõnaks meile kui Mindshare-i suure pere liikmele. Mindshare oli maailmas esimene, kes võttis kasutusele adaptive marketing mõiste ja tööviisi (allikas: AdAge). Pidev kampaaniate toimimise monitooring, reageerimine muutuvatele oludele, tarbijate tagasisidele ja käitumisele ning kampaaniate optimeerimine on muutunud meie töö igapäeva osaks ning on suure tähtsusega. Lisaks ei saa unustada ärianalüütikat, ilma milleta kaasaegse meediaagentuuri tööd ette enam ei kujutagi. Meie igapäeva täidavad numbrid, analüüs, järeldused ja kaalutletud otsused. Kõike seda selleks, et olla oma klientide ärilise kasvu kiirendajaks.
Teenused:
- Strateegia ja planeerimine
- Ärianalüütika
- Digiturundus
- Offline meedia
- Sisuloome
- Tarbijauuringud
- Meedia alased koolitused
Kontaktisik: Maarja Kaalep,
Mindshare’i eesmärgiks on anda oma panus Eesti turundusmaastiku arengusse ning kaasa rääkida erinevatel valdkonda puudutavatel teemadel. TULIga liitumine annab kõige parema võimaluse seda teha. Lisaks sellele on TULI hetkel ainuke liit, mis ühendab endas kõiki erinevaid turunduse, reklaami ja meedia osapooli ning panustab valdkonna arengusse tervikpildina. Mindshare