Marimell
Marimelli blogi on ühe pere veebikodu, mis on kasvatanud mõne aastaga endale lojaalse paarikümnetuhande silmapaariga jälgijaskonna.
Blogijate paar marimell ehk Mari-Leen ja Meelis on pidanud marimelli blogi juba seitse aastat. Varasemalt on nad töötanud nii meedia- kui telemaastikul, toimetanud Õhtulehe veebis, erinevate veebiajakirjade portaalidesse kaastöid teinud, toimetanud telesaateid ja bloginud mitmel rindel. Mari-Leen alustas isikliku blogiga juba 2005 aastal, kui elas Saksamaal, see teeb temast ühe staažikama blogija Eestis.
„Paljudele võib see uskumatuna tunduda, aga oleme teeninud affiliate programmiga 20 tuhat eurot; oleme pannud inimesed kasutama endanimelisi sooduskoode tuhandeid kordi,“ lisab Meelis.
Meie eesmärgiks pole kunagi olnud noppida Kuldmune, vaid viia tooted ja teenused inimesteni.
Blogist on välja kasvanud ka nende teine ettevõtmine ehk digiturunduse agentuur Hedonly, kes pakub teenust neile, kellel endal sisuloomega aega tegeleda ei ole. Mari-Leen haldab päris mitme tuntud brändi sotsiaalmeediakanaleid ja Meelis paneb püsti erinevaid reklaamikampaaniaid. „Aitame suurematel ja väiksematel firmadel kiiremini maksimaalset tulemust saavutada.“
Olles sügavalt sees Eesti blogi- ja influencermaastikul teavad nad täpselt öelda milliste sotsiaalmeedia mõjuisikutega tasub koostööd teha ning kuidas saada minimaalse raha eest maksimaalselt palju. Kellel on lojaalsed jälgijad, kellel ostetud ning kuidas see koostöö ühe firma ja mõjuisiku vahel täpselt välja peaks nägema.
Blogireklaam on võrreldes tradisioonilise meediaga palju soodsam ja efektiivsem. Blogijate populaarsus eeldab alati värsket ja asjakohast sisu. Blogid infokanalina on usaldusväärsed, sest lugeja samastab end blogijaga. Kajastamine blogides annab hoogu firma või toote leitavusele otsingumootorites. Ameerikas läbiviidud sotsiaalmeediauuringu kohaselt on blogipostituse iga kaks aastat, erinevalt näiteks Facebooki postitusest (5-8 tundi) või Instagrami postitusest (21 tundi).
Blogijate kaasamine hoiab kokku ka ettevõtte aega, et luua ise sisu, pilte jne. Kõiki meie tehtud pilte ja tekste võivad firmad ise kasutada enda äranägemise järgi. Ühest blogipostitusest saab teha mitu erinevat sotsiaalmeediapostitust. Pilte teeme me alati rohkem kui blogisse jõuab ja nii saavad kliendid ka kõiki pilte ise kasutada ja nendega uut sisu enda kanalites luua. Päris tihti tellitakse meilt lihtsalt tootepilte, ilma et me üldse blogipostituse tegema peaksime. Oleme abiks oma klientidele nõu ja jõuga ja hea meelega teeme ka selliseid eriprojekte.
Kontaktisik: Meelis Tomson,
Tegemist on ühinguga, kus on koos oma ala eksperdid ning auhinnatud reklaami- ja turundustegijad, kel on meeletu kogemuste- ning teadmistepagas. Soovime saada neilt teadmisi ja kogemusi. Kuna TULI on asunud usinasti muutma Eesti turundusmaastikku, siis sooviks olla koos nende inimestega samas paadis ja aidata vajadusel aerutada. Marimell