08.08.2025

La Ecwador alustas koostööd Eesti tuntud toidubrändiga

Suvi tõi La Ecwadorile uut energiat. Nimelt alustati koostööd Eesti ühe armastatuima toidubrändi, Salvestiga. Ühine teekond sai hoo sisse loovkonkursist, mille keskmes oli Smushie – Salvesti mahe supersmuuti, mis vajas värsket, strateegilist ja loovat lähenemist.

La Ecwador ja Salvest alustasid koostööd. Foto: Erakogu

Smushie – kiirete hetkede liitlane

„Nägime, et Smushie vajab tugevat platvormi ja sihtrühma seas selget positsioneerimist. Seadsime eesmärgiks luua proovitöö raames (mis ka käiku läks) kampaania, mis oleks tabav, fun ja nooruslik – kooskõlas Smushie väärtustega,“ võtab töö kokku La Ecwadori loovjuht Karl-Lennart Meri.

Ta lisab:„Elame saavutuskeskses ühiskonnas, kus 18–40-aastane sihtrühm kogeb igapäevaselt survet koolist, töökohast või ühiskonnast laiemalt. Tõmbasime paralleeli Smushie kui igapäevase liitlase vahel. Sellest ning Smushie tarbimisvormist sündiski kampaaniakeskne kontseptsioon: pigista. Kogu loovlahenduse ehitasimegi pigistamise idee ümber, mida andsime edasi erinevate kaasuste kaudu, hoides fookust tugevalt pakendil endal.

Miks La Ecwador?

„Loovagentuuride konkurssil otsisime värsket partnerit, kes suudaks juba proovitöö käigus tõestada, et mõistab meie ootusi,“ sõnab Salvesti turundus- ja tootearendusjuht Kelli Maar. „Smushie kampaania esitlus ja olemus olid kui sõõm värsket õhku. Nad tabasid suurepäraselt smuutisarja olemuse. Oleme käimasoleva Smushie kampaania kohta saanud väga positiivset tagasisidet – nii tooteid kui ka kampaaniat ennast on märgatud.“

Tulevikku vaatav koostöö

Smushie kampaania tähistab mõlemi jaoks uut etappi, kus fookus on pikaajalisel strateegilisel koostööl.

„Tugev strateegiline partner ei tee reklaami reklaami pärast – ta aitab brändil kasvada ja tähenduslikuks muutuda. Meie eesmärk ei ole pelgalt kampaaniaid toota, vaid aidata Salvestil arendada oma turundusvõimekust tervikuna. See tähendab kaasamõtlemist strateegia tasandil, fookuse hoidmist sihtrühmal ja lahenduste loomist, mis töötavad nii täna kui ka homme. Just selline koostöö ongi meie jaoks tõeline partnerlus – sisuline, tulevikku vaatav ja vastastikku arendav,“ võtab koostöö alguse kokku La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik.

Autor: Anette-Heleri Lind, La Ecwador
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt