13.05.2025

La Ecwador ja Elisa alustasid koostööd

Kevad algas La Ecwadori jaoks värskete uudistega – agentuur alustas koostööd Eesti ühe armastatuima brändi ning elamuslike teenuste pakkujaga Elisa Eesti AS. “Elisa otsis endale tugeva strateegilise mõtlemisega partnerit, kelle ülesandeks on müügitaktikaliste kampaaniate väljatöötamine ning mõistagi koos nende tegevustega ka brändi realiseerimine,” kirjeldab agentuuri loovjuht Taavi Lehari.

La Ecwador ja Elisa alustasid koostööd. Foto: Erakogu/La Ecwador

Lehari sõnul võib Elisat eeskujuks tuua oma konkursi ülesehitusega: “Ülesanne ei olnud kilomeetrite pikkune, vaid just väike, ent täpne. See on viimaste aastate agentuuri praktikas pigem erandlik. Muidu tahetakse ikka seda, et maja ehitataks paberil juba piltlikult valmis.”

La Ecwador osutuks valituks tänu tugevale loovlahendusele, aga eelkõige sellele, et agentuur mõistis kõige paremini Elisa senist tekstilist käekirja ja tooni – detail, mida hindas kõrgelt ka Elisa turundustiim. „Loovagentuuri puhul otsime partnerit, kes ei räägi ainult loovusest, vaid mõistab ka meie brändi olemust, väärtusi ja väljenduslaadi. La Ecwadori esitatud töö eristus just tänu sellele, et nad olid süvitsi mõistnud meie tekstilist stiili – see on harvaesinev täpsus, mis annab edasiseks koostööks tugeva lähtekoha,” rääkis Elisa Eesti turundusjuht Agnes Nõmmsalu.

Sama lainepikkus algusest peale

Elisa on Eesti üks tuntumaid digiteenuste ja tehnoloogiaettevõtteid – dünaamiline, tulevikku vaatav ja ühiskondlikult aktiivne bränd. Just selline koostööpartner pakub La Ecwadori meeskonnale võimaluse rakendada oma tugevusi nii loovuses, strateegilises mõtlemises kui ka sisu loomises. Agentuuri tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on just see brändi olemuse mõistmine ja tekstiline täpsus eriline kompliment. “Oleme La Ecwadoris viimastel aastatel palju investeerinud sisuloome kvaliteeti ja arendusse – see, et üks Eesti suurimatest brändidest seda märkab ja hindab, annab kinnitust, et liigume õiges suunas.“

Elisa kommunikatsioon on mitmekihiline: see peab olema sisukas, tabav ja mõjuma nii välimeedias, digis kui ka e-kirjades. Seepärast oli agentuuri jaoks esmalt oluline mõista mitte ainult Elisa sõnakasutust, vaid ka brändi olemust ja julget iseloomu ning seejärel ka see oskuslikult praktikasse panna. Lehari sõnul ei piisa Elisa brändi puhul pelgalt loovast ideest –tuleb mõelda julgelt, aga targalt. „Meie loovmeeskonna jaoks oli suur rõõm töötada sellise konkursi kallal, kus sõnakasutus ei ole taust, vaid kandvaks jõuks. Ootan põnevusega, millised sõnumid ja ideed meil koos edaspidi sünnivad.“

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt