17.01.2022

Kutsume osalema Kuldmuna visuaalse identiteedi ja kontseptsiooni loovkonkursil

TULI kutsub osalema Kuldmuna teema loovkonkursil! Nimelt on iga-aastasel valdkonna tippsündmusel alati teema ehk visuaalne identiteet ja kontseptsioon.

Kuldmuna pidu 2021.

Eelmiste aastate teemasid meenutades:

2021 – Käsitööfestival

2020 – Loovus liidab

2019 – Tehke ruumi

2018 – Näita oma sisu

2016 – Kas said pihta?

file80880543 kuldmuna 2018

Konkursil osalemiseks saada meile teema lühikirjeldus/kavand ning kuni kolm visuaalset referentsi.

  • Tähtaeg idee esitamiseks: 19. jaanuar 2022.

Hindamine:

Hindajaks on TULI juhatus ja tegevtiim (kokku 9 liiget). Hindame idee sobivust Kuldmuna 2022 sündmusele – loovust, aktuaalsust, asjakohasust valdkonna silmis.

MIS?

Kuldmuna toimub aastal 2022 juba 24. korda. Eesmärk on kasvada paljusid sihtrühmi kõnetavaks konkursiks, kus osaleks nii tuntud ja suured agentuurid kui ka pisemad tegijad – vabakutselised ja butiikagentuurid. Soovime veel enam innustada konkursil osalema brände, kes teevad in-house tiimides võrratut tööd. 

Eelmisel aastal saadeti Kuldmunale 1000+ tööd. 2022. aasta eesmärgiks on 1500 tööd. 

Eesmärk on lisaks valdavalt digitaalselt toimuvale konkursile toetada ja innustada kogukonda ning omavahelist suhtlust, mille väljundiks on füüsiline valdkonna pidustus ja kokkutulemine. Kuldmuna auhindamisele on oodata tuhatkond inimest. 

Kuldmuna raames korraldame ka kõrgetasemelist järelkasvu kõnetavat konkurssi “Pesamuna”.

KELLELE?

  • Agentuuride inimesed (reklaam, digi, disain, meedia, PR, üritusturundus)
  • Brändide turundusosakonnad
  • Avaliku sektori turundajad 
  • Vabakutselised, disainerid, videokunstnikud, illustraatorid jne
  • Vabakutselised turundajad
  • Reklaami-ja kommunikatsioonitudengid 

Loovidee on aluseks kogu konkursi kommunikatsioonile laiemas meedias. 

VÄLJUNDID

  • turundajateliit.ee portaal
  • kuldmuna.ee koduleht
  • FB, IG sotsiaalmeedia kanalid
  • defol.io platvorm
  • koostöö erinevate väljaannetega, nt Delfi, Eesti Disainikeskus, ADC
  • Kuldmuna loovidee on inspiratsiooniks Kuldmuna peole, lavastsenaariumile jne

Loovidee konkurssi võitja saab tehtud töö* eest kompensatsiooniks 1500 eurot 

*Teostatud peavisuaal, sotsiaalmeedia bännerid/reklaamid, veebibännerid defol.io ning tuli.ee lehele (3-5 tk), välimeedia reklaam. Loovidee kirjeldus Kuldmuna peo korraldajatele. 

  • Küsi lisa:
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt