15.12.2022

Miks osaleda Kuldmuna teemakonkursil? Sest keegi ei lihvi nurki maha ning saad särada millegi erilisega

Veel on aega pea tööle panna ning nuputada välja 25. sünnipäeva tähistava Kuldmuna teema! Tähtaeg kukub 21. detsembril. Selles osas, kuidas seda kõige paremini teha, küsisime nõu Optimist Creative’i juhilt Magnus Lužkovilt.

Hetk mulluselt Kuldmuna galalt. Teemaks "Loov is in the air". Foto: Harry Tiits

Miks just temalt? Sest pikalt oli Kuldmuna teema loomine aasta agentuuri õlul ning Optimist rokkis ses arvestuses suisa neli aastat järjest – 2017-2020. Ühesõnaga, kogemust jagub. Alates eelmisest aastast toimub teemale konkurss ning esimesena haaras võidu Tanki “Loov is in the air”. Magnuse sõnul on võistlus hea mõte. 

km22 tuli kodukas 1920x500px2x 1536x400 1

“Ma arvan, et konkurss on selles mõttes toredam lahendus, sest paljudel on kindlasti sahtlis lahedaid ideid,” kommenteerib Magnus. “Paljud, kes on kampaaniate kontseptsioone välja mõelnud, võivad pidada seda tülikalt suureks ettevõtmiseks, mida tasuta teha (võidutöö saab 2000 eurot – toim.). Soovitan sellega mitte üle mõelda. Hea kontseptsiooni edasiandmiseks piisab antud juhul paarist slaidist. Kui idee, sõnum või visuaal kannab, siis tunneb TULI kogenud juhatus selle kohe ära. Esitage julgesti!”

Magnus Lužkov
Magnus Lužkov.

Oma idee esitamiseks toob ta välja kolm põhjust.

“Esiteks, liit ja festival on meie kõigi omad,” alustab ta. “TULI on mittetulundusühing ja kõik turuosalised võiksid olla huvitatud aitama organisatsiooni, mis meie kõigi huvide eest seisab. Teiseks seetõttu, et keegi ei tule selle kampaania nurki maha lihvima – pigem vastupidi – palutakse vinti peale keerata. Ja kolmandaks – sa saad särada millegi erilisega, eriti kui oled veel noor tegija. Kunagi, kui Optimisti nimelist täppi veel üldse radaril polnud, tegime koos Rasmus Lillega Kuldmuna gala vaheklipid ja see aitas mind hiljem nii mitmestki uksest sisse.”

Inspiratsiooniks varasemate aastate teemad

Konkursil osalemiseks saada meile teema lühikirjeldus/kavand ning kuni kolm visuaalset referentsi. Tähtaeg idee esitamiseks: 21. detsember 2022.

Esita oma idee SIIN (vajalik on Google konto, et visuaalne kavand üles laadida).

Hindamine

Hindajaks on TULI juhatus ja tegevtiim (kokku 9 liiget). Hindame idee sobivust Kuldmuna 2023 sündmusele – loovust, aktuaalsust ja asjakohasust valdkonna silmis.

Mis?

Kuldmuna toimub aastal 2023 juba 25. korda. Eesmärk on tuua kokku oma ala eksperdid (tuntud ja suured agentuurid; pisemad tegijad; vabakutselised ja butiikagentuurid ning brändid, kes in-house tiimides tööd teevad), selgitada välja aasta kõige loovamad turundustööd, kõnetada aasta kõige aktuaalsemat valdkonda puudutavat teemat ja tähistada Kuldmuna juubeliaastat.

Ootame Kuldmunale 1000+ tööd. Kuldmuna toetab ja innustab kogukonda ning omavahelist suhtlust, mille väljundiks on füüsiline valdkonna pidu ja kokkutulemine. Kuldmuna auhindamisele on oodata ca tuhatkond inimest.

Lisaks loovkonkursile korraldame Kuldmuna raames kõrgetasemelist järelkasvule suunatud konkurssi “Pesamuna”.

Kellele?

  • Agentuuride inimesed (reklaam, digi, disain, meedia, PR, üritusturundus)
  • Brändide turundusosakonnad
  • Avaliku sektori turundajad 
  • Vabakutselised, disainerid, videokunstnikud, illustraatorid jne
  • Vabakutselised turundajad
  • Reklaami-ja kommunikatsioonitudengid 

Loovidee on aluseks kogu konkursi kommunikatsioonile laiemas meedias. 

Väljundid

  • turundajateliit.ee portaal
  • kuldmuna.ee koduleht
  • FB, IG sotsiaalmeedia kanalid
  • defol.io platvorm
  • koostöö erinevate väljaannetega, nt Delfi, Eesti Disainikeskus, ADC*
  • Kuldmuna loovidee on inspiratsiooniks Kuldmuna peole

Loovidee konkurssi võitja saab tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2000 eurot. Töö esitamise tähtaeg on 21. detsember.

*Peavisuaal, sotsiaalmeedia reklaamid, veebireklaamid defol.io ning tuli.ee lehele (3-5 tk) ja välimeedia reklaam. Loovidee sisend Kuldmuna peo korraldajatele. 

Küsi lisa: .

Autor: Siim Kera, TULI

Optimist on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 101 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt