Kuldmuna paralleelsessioonid reklaamirahvale!
Tulge kogu meeskonnaga 17.03.2016 seminaridele, kus käsitleme kitsamalt valdkonnaga seotud teemasid:
Kuidas muuta firmaürituste abil oma ettevõtte töötajad tõelisteks brändisaadikuteks?
Jens Oliver Mayer Jack Morton Worldwide Saksamaa asepresident ja tegevjuht
Kuidas kommunikeerida vastutustundlikult, ilma manipuleerimata? Uusimad avastused neurokommunikatsiooni vallas.
José Manuel Velasco Guardado PR konsultant ja koolitaja, organisatsiooni Global Alliance for Public Relations and Communication Management esimees (Hispaania)
Alberto Canteli CEO, Havas Media Group (Araabia Ühendemiraadid)
Võitlus tähelepanu pärast: kuidas haarata teleri ees sohval istuva inimese tähelepanu?
Sigurd Bjerre Art Director, Brandhouse (Taani)
Reklaam kui kunst
Kostiantyn Sen, Head of Art agentuuris MILK (Leedu)
Denys Keleberdenko, BBDO Ukraine loovjuht (Ukraina)
Vasco Vicente, Senior Art Director, Wieden + Kennedy (Holland)
Kuldmuna žüriiliikmete paneeldiskussioon: Kuldmuna tööde analüüs ja kriitika: kui hea on Eesti reklaamitööstuse hetkeseis
Pileteid galale saab broneerida juba täna aadressil
Pileti hind on 90 eur (km-ga) ning piletite arv on piiratud!