KULDMUNA 2025 | Parimad netiklipid võlusid nalja ja innovaatilisusega
Parimad online reklaamfilmid selgusid 4. aprillil Kultuurikatlas. Viska pilk peale!

- KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.1. Online reklaamfilm
Oomipood vajas klippi, mis ei oleks seotud ühegi konkreetse hooaja või kampaaniaga, vaid mida saaks kasutada aastaringselt erinevate kampaaniate toetuseks. Klipi eesmärk on luua ajatu ja universaalne sõnum, mis kõnetaks sihtrühma igal ajal, tugevdades brändi tuntust ja toetades müügi edendamist. Oluline oli ka huumor – see aitab sõnumil paremini meelde jääda ja loob positiivse emotsiooni.
Töö esitaja: Oomipood / Dormikor
Klient: Oomipood / Dormikor
Paljud soomlased on Eestis käinud kas ammu või ainult korra. Tahtsime näidata, et oleme pidevas muutumises ja arengus. Reklaamis töötab kõige paremini sõna „uus”, seetõttu näitasime, mis meil siis vahepeal uuenenud on.
Samuti on oluline juba reklaami alguses vaataja tähelepanu püüda – ka sellele leidsime strateegilise lahenduse.
Töö esitaja: Age Creative
Klient: Visit Estonia
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.1. Online reklaamfilm
- Boltiga sõites, sõidad alati ka Bolti turvatiimiga. Sinna tiimi kuulub rohkem kui 500 turva- ja ohutuseksperti, kes on sinuga igal sõidul. Seda mõtet sõna-sõnalt võttes mahutas Bolt ligi 100 inimest ühe auto tagaistmele. See kõik oli võimalik tänu spetsiaalsele ehitusele, lavakujundusele, otsepildile ja CGI järeltöötlusele. Kolme päeva jooksul filmiti kolm versiooni, et tulemus sobiks igale turule.
- RAAMATUAASTA MUNA! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 6.1. Online reklaamfilm
- Wedia Productions tegi midagi, mida Eestis väga ei tehta. Nad filmisid raamatule treileri. Video süžee tekitab uudishimu. Sellest, mis edasi juhtus, saad teada juba lugedes romaani “Taevas”.
Töö esitaja: Wedia Productions
Klient: Armin Kõomägi
Autor: Kärt Tomp, TULI