KULDMUNA 2025 | Silmapaistvaimad kodulehed viivad vaikuseruumidesse, jäätise juurde ja sigade maailma
Aprilli alguses jagati parimatele kodulehtedele kuld-, hõbe- ja pronksmuna. Eriauhinnana anti välja trühvlimuna. Vaata võitjaid!

KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 11.1. Koduleht
- Pärast nelja aastat toimus Silenis radikaalsed muutused kogu toomisprotsessis ja tooteliinides. Enam polnud tegu ettevõttega, kes loob ühte toodet, vaid viis erinevat tooteliini. Oli vaja uut lähenemist kogu kommunikatsioonile ning loole. DUX tegi põhjaliku eeltöö ja uuringu kasutajate, klientide ning partnerite seas. Tulemuseks tehti rebränding nii visuaalses identiteedis kui ka kommunikatsioonis. Lisaks disainiti ja arendati uus veebikeskkond koos kõigi vajalike osadega nagu SEO, copy, 3D animatsioonid ja visualiseeringud jne.
Töö esitaja: DUX
Klient: Silen
HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 11.1. Koduleht
Naiste juhitud agentuurina on NOPE Creative’il vastutus ja vahendid, et rääkida nende eest, kes seda ise teha ei saa. Kuna seksuaalse vägivalla juhtumid on Eestis rekordilised, siis nad teadsid, et midagi peab muutuma. Nii tehti midagi ootamatut – loodi oma jäätisemaitsed silmatorkava disaini ja jäätisebuss. Seda eesmärgiga algatada olulisi vestlusi. EstroOrdinary veebilehe eesmärk on tõsta teadlikkust ning toetada ohvreid aitavaid MTÜ-sid.
Töö esitaja: NOPE Creative
Klient: NOPE
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 11.1. Koduleht
- Visit Estonia uus portaal müüb emotsioone ja motiveerib külastajaid läbi inspireeriva sisu ja visuaalide avastama Eesti kultuuri, loodust ja toitu. Disaini aluseks on Brand Estonia disainisüsteem, millele on antud Visit Estonia unikaalne nägu. Pastelsed toonid hoiavad fookuse pildi- ja videomaterjalil ning hooajale kohanduv värvipalett ja pildikeel peegeldavad Eesti mitmekesist kliimat.
Töö esitaja: Trinidad Wiseman
Klient: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)
TRÜHVLIMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 11.1. Koduleht
“Rootling” on metssigade käitumismuster, mille käigus nad puhtast uudishimust mõne koha üles kaevavad, et teada saada, mis seal all peidus on. WWW Studio võttis nähtuse lehekülje aluseks ja ehitas selle ümber 3D mängu, mis pakub võimaluse sonkida metssigade kohta käivates infokildudes. Mida rohkem kasutaja asju avab, seda tuttavamaks territoorium saab. Nagu metssigadelgi.
Töö esitaja: WWW Stuudio
Klient: ERC Boar Project; Kieran O’Mahony, Laura Kuen, Marianna Szczygielska, Paul G. Keil
Autor: Kärt Tomp, TULI