Kõige olulisemad loov- ja efektiivsuskonkursid maailmas
Oma
kodumaal võid ju kuulus olla, aga kes on kõige-kõigem kogu maailmas? Selleks kutsus legendaarne reklaamimees Donald Gunn omal ajal ellu
rahvusvahelise loovkampaaniate ja agentuuride reitingu nimega The Gunn Report. Mõned
aastad tagasi ostis selle ära WARC (kuulub Ascentiali gruppi koos Cannes Lionsi
festivaliga) ja nüüd kannab see globaalne reiting nime WARC Ranking 100.
Näiteks 2019. aastal oli kõige auhinnatum loovkampaania maailmas „Palau Pledge“. Agentuur: Host/Havas Sydney. Klient: The Palau Legacy Project.
Number üks agentuurikett maailmas oli BBDO Worldwide ja number üks agentuur BBDO New York.
Millised konkursid WARC 100 jaoks punkte annavad? Allpool on loetelu konkurssidest, mida võib õigusega nimetada maailma kõige olulisemateks. Eesti turundajatel tasub neil silm peal hoida (ja mõnel ka osaleda).
LOOVKONKURSID
Globaalsed
konkursid:
Regionaalsed
konkursid:
EFEKTIIVSUSKONKURSID
Globaalsed
konkursid:
- AME Awards
- Cannes Lions
- Effies
- IPA Effectiveness
Awards - Jay Chiat Awards
- WARC Awards
- ARF David Ogilvy
Awards
Regionaalsed
konkursid:
Silja Oja, TULI