Karl Multer lahkus SEB turunduse ja kommunikatsiooni meeskonnast
SEB Pank lihtsustas turunduse ja kommunikatsiooni juhtimise struktuuri Baltimaades ning selle tulemusena lahkus pangast antud valdkonda pikaajaliselt juhtinud Karl Multer. Karli ülesanded jaotati teiste turunduse ja kommunikatsiooni juhtkonna liikmete vahel.
„Alustasime Balti organisatsiooni loomist 9 aastat tagasi ning neisse aastatesse on jäänud rohkelt tegevusi. Näiteks 360 kraadi kommunikatsioon, sotsiaalmeedia revolutsioon, sisuturundus, digiturundus ja -müük, sotsiaalne vastutustundlikkus, brändimuutused ning ka regulaarne kriisijuhtimine ja COVID,“ ütles Karl Multer. „Lisaks neile verstapostidele oli üheks minu ülesandeks luua efektiivne MarComi organisatsioon, kus mind selle juhtimiseks ühel hetkel ei oleks enam vaja. Nüüd on missioon täidetud, 36-st inimesest koosnev meeskond töötab kenasti ja ma võin rahuliku südamega lahkuda ettevõttest, kus olen 23 aastat töötanud.“
„Hetkel plaanin keskenduda enesearendamisele, milleks praegune aeg annab oivalise võimaluse. Plaanin olla ka edaspidi tööelus aktiivne ja kaaluda igat ettepanekut hoolikalt, kuid minu jaoks on tähtsaim hakata tegutsema valdkonnas, mis haakub minu väärtuste ja ambitsioonidega,” rääkis Multer tulevikuplaanidest.
Karl Multeri rolli võtab lisaks SEB Leedu turundustiimi juhtimisele üle Liudas Rimkus. SEB Eesti turunduse ja kommunikatsiooni juht Silver Vohu hakkab tööle ka Balti kommunikatsioonijuhina. „Usun, et SEB tugevus on tõhus piiriülene koostöö ja see on kommunikatsioonijuhtimises elutähtis. Me tegutseme juba praegu ühtse tiimina, minu ülesanne on seda veelgi tugevdada,“ kommenteeris enda uut rolli Silver Vohu.
Eestist kuuluvad SEB Balti MarComi 6-llikmelisse juhtkonda ka digitaalse müügi ja digiturunduse juht Edward Rebane ning Balti brändiuht Eha Talvist-Reinsalu.
Silja Oja, TULI
SEB Eesti kuulub Turundajate Liitu (TULI).