Karantiini ajal on Go3 vaadatavus kolmandiku võrra kasvanud
Eriolukorra ajal tarbib aina enam inimesi videosisu, mida tõestab ilmekalt Baltikumi suurima voogedastusplatvormi Go3 Eesti esimest karantiinikuud puudutav statistika. Vaatamised on kasvanud 32% ning platvormil olevate teleseriaalide puhul koguni 41%.
TV3 online-meedia juhi Mihkel Mõttuse sõnul võrreldi 30-päevaseid perioode kõikides Balti riikides enne eriolukorda (15. veebruar – 15. märts) ning eriolukorra algusest (16. märts – 14. aprill). Enim kasvasid vaatamised Lätis, kus Go3 jälgiti lausa 67% rohkem kui veebruaris ja märtsis; Leedus oli tõus 39%.
Eesti vaatajate lemmikute esikolmikus olid kodumaised telesarjad, mis moodustasid koguvaatamistest 39%. Go3 platvormi populaarseim sari oli krimikomöödia “Kättemaksukontor”, teisele kohale jäi lustlik sari “Padjaklubi“ ning kolmandale lõbus reisiseiklus “Kaks kanget Jaapanis”. Esikolmikule järgnesid legendaarne “Sõbrad” ning värvikas kodumaine tõsielusari “Rannamaja: raju reede”.
Eestlaste teiseks eelistuseks oli kanalite otsevaatamine, mis moodustas 30% kogu Go3 vaatamistest ning on eriolukorra ajal kasvanud 20%. Peamiselt jälgiti kodumaised kanaleid ja TV3 Film kanalit (endise nimega TV1000 Premium). Vaadatuimaks otsekanaliks Go3 platvormil oli TV3.
20% Go3´s veedetud ajast möödus eestlastel filme vaadates, mis on 15% enam kui eriolukorra eel. Kõige populaarsemad olid lastefilmid ning suurimaks lemmikuks Eestis osutus animaseiklus “Kuidas taltsutada lohet 3”, mis oli viie vaadatuima filmi seas kõigis Balti riikides. Eesti vaatajate teine eelistus oli Quentin Tarantino film “Ükskord Hollywoodis”, Läti vaatajate lemmik “Lemmikloomade salajane elu 2” platseerus Eestis aga kolmandaks. Neljandale kohale jäi animakomöödia “Mina, Supervaras 3” ning viiendale “Lemmikloomade salajane elu“ esimene film.
Go3 originaalsari “Gang Wars. Smaugliai”, mis on inspireeritud tõestisündinud loost, esilinastus edukalt 20.aprillil. Esimene osa lõi üle kõik Leedu Go3 vaatajarekordid ning sarja kohandatakse peagi ka eesti, läti ja vene publiku jaoks.
TV3 on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 76 ettevõtet.
Silja Oja, TULI