22.05.2025

Dentsu digiagentuuri iProspect asus juhtima Kristel Kongas

Aprilli lõpus liitus dentsu Eestiga Kristel Kongas, asudes juhtima agentuuri iProspect – dentsu globaalse digitaalse kasvuturunduse agentuuri Eesti üksust.

Kristel Kongas. Foto: Nele Tasane

Üle 15-aastase turundus- ja ettevõtluskogemusega Kristel on ehitanud ja kasvatanud mitmeid tuntud brände ning juhtinud rahvusvaheliselt tehtavat turundust nii Euroopas, Ühendkuningriigis, USAs kui ka Aafrikas. Tema kogemus B2C, B2B ja D2C valdkondades hõlmab nii kasvu- kui ka traditsioonilist turundust, meediaplaneerimist kui strateegiate loomist.

Lisaks oma senisele turunduskarjäärile on Kristel hobiinvestor, litsentseeritud fitness- ja life coach ning lektor Intensive PT’s, õpetades tulevastele personaaltreeneritele ettevõtlust, müüki ja turundust.

iProspecti juhina on Kristeli fookuses kasvatada bränditeadlikkust, suurendada kliendibaasi, laiendada teenuste spektrit ning seista selle eest, et dentsu ja iProspecti digiteenuse kvaliteet oleks kõrgel rahvusvahelisel tasemel. Kõik eelnev on kooskõlas dentsu grupi eesmärgiga olla nii kohalike kui rahvusvahelistele ettevõtetele kasvu- ja transformatsiooni partneriks.

“Meie eesmärk lähematel aastatel on oluliselt kasvatada nii teenuste valikut kui kompetentside skaalat ja sellega koos ka meie tiimi,” ütleb Kristel. “Hindame talente, kes näevad ja oskavad kasutada digimaailma võimalusi, kuid mõistavad samavõrd ka inimliku kontakti väärtust.”

Kristel rõhutab, et kuigi kõigi poolt samaaegselt armastatud, aga ka kardetud tehisintellekt aitab protsesse tõhustada ja kiirendada, ei asenda see veel lähiajal otsekontakti ja inimestevahelist suhtlust: “AI suudab kirjutada näiteks loovaid tekste ja analüüsida ning prognoosida kampaaniate tulemusi, kuid kliendi ootuste ja vajaduste välja selgitamine ning mõtestamine vajab endiselt otsekontakti.”

Kristeli laiapõhjaline kogemus toob iProspecti ja dentsu Eesti juhttiimi nüansirikkust ja värsket vaadet kliendi vaatenurgast. “Kristeli ettevõtlikkus ja senine kogemustepagas pakub väga väärtuslikku täiendust kogu dentsu Eesti meeskonnale,” kinnitab Kaspar Küünarpuu, dentsu Eesti juht. “Usun, et tema juhtimisel teeb meie digiagentuur iProspect järgmise suure sammu edasi ja aitab toetada meie visiooni pakkuda klientide julgemat ja kiiremat ärilist kasvu.”

Dentsu on meediaagentuuribrändide grupp, kuhu Eestis kuuluvad Carat, dentsu X ja iProspect ning  analüütikaettevõte D2D. Dentsu on strateegiliseks partneriks juhtivatele brändidele 145 riigis, sh Eestis, Lätis ja Leedus. Dentsu eesmärgiks on kasvatada klientide äri läbi uuenduslike meedia-, kommunikatsiooni- ja digilahenduste. 

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt