INTERVJUU | TULI uus liige Primefunnel: „Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja sellele vastavalt tuleb ka turundada.“
TULI perega on liitunud digiagentuur Primefunnel. Ettevõtte turundusjuht Angelo Maiuri räägib mitmekülgsest tiimist, lähiaastate eesmärkidest ja sellest, kuidas nad teistest digiagentuuridest eristuvad.
Angelo, tutvusta palun alustuseks Primefunnelit.
Primefunnel on loov-ja digilahendustele keskenduv turundusagentuur.
Meil on väga mitmekesine meeskond – töötajaid ja vabakutselisi partnereid on pärit nii Ühendkuningriikidest, USA-st kui ka näiteks Sri Lankalt. Minagi olen Itaalia juurtega ning osa enda elust seal veetnud.
Siiski meie peamine mitmekesisus ei seisne mitte inimeste päritoluriigis, vaid mitmekesistes ideedes, arvamustes ja maailmavaadetes. Tänu meie meeskonna koosseisule suudame enda klientidele pakkuda rahvusvahelisi ja laiahaardelisi turunduslahendusi.
Meie kriteeriumid töötajate valikul on kindlalt paigas ning jälgime neid ülima täpsusega. Värbame ainult inimesi, kes on südamega enda töö juures, kelle jaoks turundus on nende suurim kirg. Inimesi, kes iga päev üritavad olla loovamad ning pidevalt kastist välja mõelda. Inimesi, kes pühendavad ennast selles valdkonnas arenemisele.
Mida soovite lähimate aastate jooksul saavutada?
Soovime tulla välja kampaaniatega, millel on ühiskondlik mõju. On näha, et turg on sinnapoole liikumas ja seetõttu üritame seda faktorit enda tegemistesse tuua. Enam ei piisa sellest, et sul on kõige parem pakkumine või kõige kvaliteetsem toode. Inimesed ostavad enda väärtushinnangute baasil ja vastavalt sellele tuleb ka turundada.
Kui me näeme, et kampaania on ühiskonnas mingisuguseid väärtuseid muutnud või tähelepanu mõnele probleemile tõstnud, siis on see meie jaoks väga suur edu märk ja näitab, et teeme oma tööd tõesti hästi.
Kes on täna Primefunneli klient?
Meie kliendid on peamiselt fintech ning tehnoloogiaettevõtted. Need on väga põnevad valdkonnad, mis on pidevas ja kiires muutumises. Tahame Primefunneli meeskonnaga nendele muutusele kaasa aidata ning kujundada finantsmaailma tuleviku.
Kuidas eristute teistest digiagentuuridest?
On ütlus: „Enne, kui teed asju õigesti, tee kindlaks, et teed õiget asja.” Just seetõttu aitame enda kliente alati alustades strateegilisest tasandist.
Ka maailma parim reklaamihaldur või sisulooja ei too äriliselt kasumlikke tulemusi, kui turundustegevuste taga puudub tugev strateegia. Just seetõttu ei paku me enda klientidele üldjuhul butiikteenuseid, vaid keskendume täisteenuslahendustele.
Samuti pean meie tugevaks küljeks ennist mainitud meeskonna mitmekesisust. Suudame tihti asju näha vaatenurkadest, mille peale muidu võib-olla mõelnud ei oleks.
Aga mis on ettevõtte suurim väljakutse?
Tänane kõige suurem väljakutse on leida tippspetsialiste.
Turundus tundub paljude jaoks lihtne valdkond, kus töötada. Sisenemisbarjäär paistab madal – igaüks oskab ju sotsiaalmeediasse postitada, blogisid kirjutada, telefoniga filmida ja väikese õppimisega ka reklaamiplatvorme kasutada. Aga neid, kes oskavad näha suurt pilti ning töötada tulemuslikult, on turul väga vähe.
Mis põhjusel liitusite Turundajate Liiduga?
Soovime enda teadmisi, kirge ja pühendumust teiste valdkonna tegijatega jagada.
Kärt Tomp, TULI
Primefunnel on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 92 liiget.