GALERII | Initiative ja Analytical Alley toovad turule klientide ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate optimeerimise platvormi
Möödunud neljapäeval kogunesid Initiative’i koostööpartnerid ning endised ja praegused kliendid meediaagentuuri kontorisse, kus veedeti meeleolukas õhtu. Teiste tegevuste hulgas tutvustati uut AI baasil töövahendit, mis võimaldab klientidele ennekõike ärieesmärkidest lähtuvate meediastrateegiate loomist.
Initiative’i tegevjuhi Indrek Soomi sõnul on tegemist tehisintellekti toel funktsioneeriva abivahendiga, mis loob meediastrateegiaid vastavalt kliendi ärieesmärkidele. Töövahendi esialgne nimi on EVE.
“Tutvustasime beetaversiooni, mida hetkel testime paari projekti raames Norras,” rääkis Soom. “Sealsed kliendid on igasuguste turundusanalüütiliste uuenduste osas eriti avatud. Käib intensiivne töö, et esimese versiooniga sügiseks välja tulla. Eesmärk on, et saame oktoobris sellest juba täpsemalt rääkida ja EVE igapäevasesse kasutusse tuua.”
Initiative on juba aastaid keskendunud turunduse süvaanalüüsidele ning see on olnud ettevõtte kiire kasvu üheks oluliseks aluseks. Eelmisel aastal loodi turundus- ja müügianalüütikale keskenduv ettevõte Analytical Alley.
“Oleme senisest veelgi enam keskendunud andmestrateegiatele, big data analüüsidele, andmekaevele, statistikale, ennustusmudelitele, automatiseeritud turundusele jne, seda Baltikumi ja Skandinaavia suunal,” ütles Analytical Alley juht Tanel Rebane. “EVE on selles reas täiesti loogiline samm. See ei ole enam nö üks eraldiseisev analüütikaprojekt, vaid konkreetsete funktsioonidega platvorm.
Kui lühidalt selgitada, mis kasu turundajale sellest tekib, siis kui seni on turundus- ja meediaeelarvete suurusi ning paigutusi meedialiikide, kanalite, kuude/nädalate/päevade lõikes sätitud lähtuvalt kogemusest ja kampaania/brändi nähtavusest, siis meie Baltikumis ja Skandinaavias unikaalne platvorm annab AI baasil soovitused, mis lähtuvad kliendi ärieesmäkidest ning on süvaanalüüside põhised.
On oluline erinevus, kas kampaaniad teenivad nähtavust või müüki ehk ärieesmärki. Kliendid ei vaja ju pelgalt nähtavust, vaid neile on oluline äritulemus.”
Autor: Siim Kera, TULI