28.12.2020

Hallitanud burger tegi loovkonkursil Epica Awards 2020 puhta töö

18. detsembril toimunud online auhinnagalal kuulutati välja rahvusvahelise reklaamikonkursi Epica Awards 2020 võitjad. Teisteltki konkurssidelt peavõite noppinud Burger Kingi “The Moldy Whopper” sai Epicalt kokku kolm Grand prix’d!

Epica 2020 Grand prix’de võitjad:

Hallitus võib olla ilus, kui selle eesmärk on tõestada, et burger ei ole otsast otsani säilitusaineid täis. Ja ettevõttele kasulik, kui ta tõstab müüki. Burger Kingi müük tõusis tänu julgele kampaaniale “Moldy Whopper” 14% ja arvamus burgerites kasutatavatest ainetest paranes 26%.

“The Moldy Whopper” võitis Epical kokku kolm Grand prix’d kategooriates Film, Print ja PR. Agentuurid: Publicis Romania, Publicis Spain, INGO Stockholm, David Miami.

Responsibility ehk vastutustundlikkuse kategoorias võitis Grand prix muusikavideo, mida ei saanud niisama lihtsalt vaadata ehk kampaania nimega “Through Your Eyes”, mis juhtis tähelepanu sarvkesta siirdamist vajavatele inimeste probleemile. Agentuur: Wunderman Thompson Argentina.

Disainikategoorias läks Grand prix Kanada agentuurile Rethink Heinz Ketchupi pusle eest:

Digikategoorias võitis Grand prix 72andSunny Los Angeles Tinderile tehtud töö “Swipe Night” eest, mis polnudki vaid kampaania, vaid lausa Tinderi uuesti leiutamine:

Eestisse tänavu auhindu ei tulnud, küll aga said Läti ja Leedu agentuurid kokku 4 võitu.

Leedu agentuur NEW! Agency pälvis illustratsioonikategoorias kulla raamatupoele Eureka! tehtud tööga “Travel while reading” – kampaania, mis kutsub lugedes „reisima“ ajal, mil koroonaviirusest tulenevate piirangute tõttu tegelikult reisida ei saa:

 

McCann Riga sai Epical pronksi Bakuu rahvusvahelisele teatrifestivalile tehtud identiteedi ja kommunikatsiooni eest graafilise disaini kategoorias:

Väikesest Lätist tuli idee, mille võttis oma turunduses kasutusse maailma üks suurimaid panku Citibank. Läti agentuur Publicis Riga sai Epica pronksi parima muusikakasutuse kategoorias rassismi vastu võitleva kampaaniaga “America the beautiful”:

Leedu agentuur Bechtle & Milzarajs pälvis integreeritud kampaaniate kategoorias Epical pronksi Vilniuse turismiedenduskampaaniaga „Wherever“:

 

Tutvu kõigi tänavuste võidutöödega: winners.epica-awards.com

Eelmise aasta võidutööd leiab siit: EPICA 2019 filmikategooria Grand prix võitis Bertha Benz.

Juba 34. korda toimuva Epica loovkonkursi teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis Epica ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas. Eestit esindasid tänavu EPICA žüriis Silja Oja (TULI) Hando Sinisalu (Marketing Parrot).

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt