Goldtime’i turundust asus juhtima Kaisa Tooming
Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti Goldtime turundusjuhina alustas juulis tööd varasemalt festival Jazzkaare kommunikatsiooni- ja Nortali visuaalse brändijuhina tegutsenud Kaisa Tooming.
„Olen kindel, et Kaisa tugev kogemus brändide loomisel ja edasiarendamisel, strateegiline vaade turundusele kui tervikule ning hea tunnetus ja arusaam meie valdkonna tegevuspõhimõtetest aitavad Goldtime’i liidripositsiooni juveeli- ja kellavaldkonnas veelgi tugevdada ning edasi arendada,“ ütles Goldtime’i tegevjuht Indrek Peterson.
Goldtime’i juveelehete brändijuht Aveli Kippari sõnul paistis Kaisa silma oma tugeva portfoolio ning sisulise analüüsi poolest. „Tema loovjuhitud tööd Eesti disainibrändidele tekitasid koheselt kindluse, et ta mõistab juveeli- ja kellavaldkonda laiemalt. Kommunikatsioonivaldkonna kogemus on aga ehedaks tõestuseks, et ta oskab kõneleda tarbijaga. Päeva lõpuks ongi ju see kõige olulisem, et tarbija leiaks tee meie juurde ja saaks igati positiivse kogemuse.“
Kaisa Tooming tõdes, et teda käivitavad põnevad väljakutsed ning neid leidub Goldtime’is palju. „Näen, et Goldtime on ajalooliselt teinud palju häid otsuseid, ning Eesti tarbija jaoks on tegu valdkonna armastatuima brändiga. Kuid meil on potentsiaali veelgi enamaks. Nüüd on küsimus, et kuidas edasi? Goldtime on palju kasvanud võrreldes aastatetaguse pildiga, nüüd on aeg brändi alustalad laiali lammutada ja uuesti kokku panna, et saaksime veelgi strateegilisemalt arendada oma turundust nii tarbija kui ka potentsiaalse töötaja suunal,“ kinnitas ta. Tema lähiaja plaanides on brändi vundamendi ümber hindamine, ühtse kuvandi nimel töötamine nii sõnumites kui ka visuaalides, sihitud turunduse peale liikumine ning digitaalse kohalolu tugevdamine erinevates kanalites.
Disainivaldkonnaga lähedasi suhteid omav Kaisa Tooming rõõmustab, et saad nüüdsest anda hoogu kodumaa disaineritele tegutsedes Goldtime’i ridades. „Nii nagu kunst, räägib ka ehtedisain lugusid ning peegeldab oma ajastu nägu. Seda läbi inspiratsiooniallikate, vormide, kvaliteetsete materjalide kui ka tehnoloogiate. Goldtime’il on suur tahe anda jõudu Eesti disainerite tegevusele läbi nende uhkusega presenteerimise juveelehete kõrval. Samuti oleme on üks väheseid brände Eestis, kellel on võimekus luua erikollektsioone koostöös meie andekate loovikutega kasutades selleks uusimaid tehnoloogiaid ja parimaid materjale, tuues seeläbi disainereid lähemale eestlasele,“ selgitab ta.
Kaisa Tooming omab nüüdismeedia magistrikraadi ning on täiendanud ennast maailma juhtivate disainmõtlemise ekspertide käe all. Viimase viie aasta jooksul on ta aidanud kaasa kodumaa kuumimate ettevõtete edulugudele agentuuris Fraktal, toetanud Eesti muusika sektorit läbi kommunikatsiooni- ja meediasuhete juhtimise festival Jazzkaares, juhtinud disaini ja muusika veebiajakirja Häppening, ning juhtinud tehnoloogiaettevõtte Nortal visuaalset brändi kaheksal turul. Tema juhitud projekte on korduvalt auhinnatud nii Eesti suurimal loovusfestivalil Kuldmuna, Eesti Disainiauhindade konkurssil kui ka nomineeritud Eesti Muusikaettevõtluse Auhindadel.
Toimetas: Kärt Tomp, TULI