Golden Drum kutsub kuni 30-aastaseid noori osalema noortekonkursil, tähtaeg on 12. september
Sloveenias toimuva Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi tänavuseks ülesandeks on valmistada plakat(id) Mastercard Sloveniale teemal “Jump into a World Where Everyone Belongs”. Osalema on oodatud alla 30-aastased noored, tähtajaks 12. september.

Viimastel aastatel on Mastercard korraldanud mitmeid spordivaldkonda toetavaid projekte, neist suurim ja tähtsaim on Sloveenias Planicas toimuv suusahüpete MK-etapp. Sellest inspireerituna ühendavad Mastercard ja Golden Drum jõud ja kutsuvad noori loomingulises väljakutses osalema.
Golden Drumi loovusfestivali noortekonkursi ülesandeks ongi valmistada plakat(id) suusahüpete maailmakarikaetapile, kuid seda läbi Mastercardi väärtuste: kaasatus, ligipääsetavus, jätkusuutlikkus ja ühine kogemus.
Võistlusest võtavad osa ka Taeva Pesamuna 2025 konkursi teisena lõpetanud Martin Kipper ja Adelia Tamkõrv.
Noortekonkursi žüriisse kuuluvad:
-
Alexis Champa, vabakutseline loovjuht, žürii esimees
-
Jessica Claar, turunduskommunikatsiooni asepresident (Mastercardi Kesk-Euroopa haru)
-
Bianca Geater, disainijuht (Dentsu Dubai, Araabia Ühendemiraadid)
-
Viktor Shkurba, asutaja ja tegevpartner (ISD Group, Ukraina)
-
Adam Zdeb, loovjuht (FCB Warsaw, Poola)
Võitja saab festivalipääsu, rahvusvahelise nähtavuse ning 1000-eurose rahalise auhinna. Kõik finalistid saavad samuti tasuta pääsme festivalile. Osalemistasu on 70 eurot. Tööde esitamise tähtaeg on 12. september 2025.