Gerety Awardsile tööde esitamise tähtaeg pikenes 30. aprillini
Loovkonkursile Gerety Awards 2021 saab töid esitada kuni 30. aprillini. Lisandus ka uus kategooria – huumor.
Huumor reklaamis väärib konkursi korraldajate meelest eraldi tähelepanu, sest just naljakad reklaamid on need, mis saavad osaks popkultuurist. Eelmise aasta Central Midnight Sale #DontDieTillThatDay oleks olnud ideaalne kandidaat huumorikategooriasse:
KVUR Singapuri asutaja ja loovdirektor Uma Rudd Chia kommenteerib: “Inimestele ei jää reklaamikampaaniatest meelde nimed ega faktid. Mida nad aga mäletavad, on tunne, mille reklaam neis tekitab. Sellepärast on huumor reklaamis oluline. Kuna mehed ja naised naeravad erinevate asjade üle, pole huumor tingimata sooneutraalne – ning see tuletab meile meelde reklaami mitmekesisuse vajadust!”.
Üle-eelmisel aastal esimest korda ilmavalgust näinud loovkonkurss Gerety Awards on eriline selle poolest, et žürii koosneb ainult naistest. Konkurss on rahvusvaheline, osalema on oodatud ka Eesti agentuurid.
Gerety Awrdas konkurss on saanud nime kuulsa copywriteri Frances Gerety järgi, kes mõtles välja slogani “A diamond is forever”.
Traditsiooniliste kategooriate asemel jagunevad Gerety’l tööd tahkudeks (nagu teemant!). Konkursil on üksteist tahku ehk teemat, näiteks meelelahutus, kommunikatsioon, kogemus, innovatsioon jne. Igasse neist saab esitada mis tahes meediumi põhiseid töid.
Oodatud on võistlustööd, mis on esmkordselt avaldatud ajavahemikul 1. jaanuar 2020 kuni konkursi lõpptähtaeg ehk 30. aprill 2021.
Tutvu tänavuse konkursiga: geretyawards.com
Gerety shortlist kuulutatakse välja juuni esimestel nädalatel, võitjad selguvad juulis. Gerety Awards võidutööd on tõenäoliselt heaks ennustuseks teistele 2021. aastal toimuvatele auhinnakonkurssidele.
Vaata eelmise aasta võidutöid: Vaimustav ja vastik samal ajal: hallitav burger tõi Burger Kingile loovkonkursil Gerety Awards 2020 peaauhinna
Silja Oja, TULI