Epica Awards 2020 loovkonkurss avatud, lisandunud COVID-19 kategooria
Nüüdsest saab töid esitada ainsale globaalsele loovkonkursile, mille võitjaid valivad välja turundusajakirjade toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad. Hea võimalus ühtlasi rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks!
Kuna nii meediat kui ka turundusagentuure ootavad ees ilmselt majanduslikult turbulentsed kuud, vajavad need kaks valdkonda teineteist rohkem kui kunagi varem. Meedia teenib reklaami pealt, pakkudes brändidele platvormi nii makstud kui väljateenitud sõnumite avaldamiseks.
Epica Awards annab meediale võimaluse loovust tunnustada. Konkursi rahvusvahelissse žüriisse kuuluvad väljaannete nagu Adweek, Campaign, Creative Review, Horizont, Stratégies ja Shots esindajad.
Epical on tänavu žüriiliikmete initsiatiivil ka üks uus kategooria, kuhu on oodatud kõik COVID-19 pandeemiaga seotud tööd. Kogu sellest kategooriast laekuv tulu annetatakse humanitaarabiorganisatsioonile Piirideta Arstid (Doctors Without Borders), mis pakub erakorralist meditsiiniabi enam kui 70 riigis, millest enamik on arengumaad.
„Me teame, et eesseisev aasta saab olema raske. Agentuurid kannatavad. Kuid tõsi on ka see, et loovus on plahvatuslikult kasvanud, kuna valitsused ja kaubamärgid on tegelenud tervise ja ohutuse, toe ja solidaarsusega seotud sõnumite edastamisega. Meie žürii ajakirjanikud soovivad austada nii seda kui ka muud varasemate kuude jooksul tehtud suurepärast tööd,“ ütles konkursi üks juhtfiguure Mark Tungate.
Loovus töötab kõvemini kui kunagi varem. Andkem ajakirjanikele võimalus sellest kirjutada.
Soodushinnaga ehk 100 eurot soodsamalt saab töid esitada kuni suve lõpuni ehk 31. augustini: www.epica-awards.com
Tööde esitamine konkursile lõppeb 31. oktoobril, aga see tähtaeg võib pikeneda, kui korraldajad otsustavad online žürii kasuks. Auhinnatseremoonia toimumisaeg on veel kinnitamisel.
Epical hinnatakse eelkõige loovust, teostuse kvaliteeti ja uudsust. Juba 34. korda toimuva Epica loovkonkursi teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides loovagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis Epica ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.
Tutvu Epica eelmise aasta võitjatega: EPICA 2019 filmikategooria Grand prix võitis Bertha Benz
Silja Oja, TULI