Elisa tõusis meeldivaimaks telekommunikatsiooni brändiks Eestis
Kantar Emori poolt suve hakul läbiviidud uuringust selgus, et Elisa on meeldivaim telekommunikatsioonibränd Eestis. Elisa brändi meeldivus oli kõrgeim just noorte ja keskealiste seas.
Mulluse aastaga võrreldes on Elisa edukalt parandanud Kantar Emori brändide uuringu edetabelis oma kohta ning tõusnud esmakordselt Eesti elanike seas meeldivaimaks telekommunikatsioonibrändiks. Lisaks valiti Elisa spontaanselt, nimekirja ette andmata, kümne meeldivama brändi hulka.
„Elisast sai neli aastat tagasi meelelahutusettevõte ning meie taotlus on olnud luua Elisa bränd oluliselt meelelahutuslikumaks. Väga tore, et inimesed on seda märganud ja seda kõrgelt hindavad,” ütles Elisa turundus- ja kommunikatsiooni üksuse juht Karin Kanepi. „Tunneme suurt heameelt ka selle üle, et Elisa brändi meeldivus on võrreldes teiste telekommunikatsiooni ettevõtetega kõige kõrgem nii 15–24 aastaste noorte kui ka 35–49 aastaste keskealiste seas.”
Kanepi tõi välja, et inimesed hindavad Elisat kui argieluks vajalikku brändi, sest Elisa toob inimesteni nende igapäevase meelelahutuse ja suhtluse.
Kantar Emor uuring reastas pingeritta 100 kõige populaarseima brändi Eestis ning üldarvestuses pälvis Elisa koha esikahekümnes, jõudes 17. kohale. Teistest Eesti telekomiettevõtetest leiab Telia 24. kohalt ja Tele2 66. kohalt.
Kantar Emori populaarseimate brändide väljaselgitamiseks paluti vastajatel etteantud nimekirja alusel valida viis meeldivamat brändi. Valik tuli teha 160 nimetuse ja logo seast, mis olid pärit Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest. Uuringus osales 1065 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.
Elisa on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.