23.04.2025

Kommunikatsiooniagentuuriga Dalton liitusid tippturundajad Rauno ja Anett Kutti

Daltoni tiimiga liitusid digiturunduse teerajaja Rauno Kutti ja turunduse tippspetsialist Anett Kutti, et tõsta agentuuri võimekust digiturunduses ja tuua agentuuri aastatepikkune ettevõttesisene kogemus ehk kliendivaade.

Rauno ja Anett Kutti. Foto: Dalton

Anett Kutti on juhtinud rahvusvaheliste korporatsioonide turundust, vastutades seejuures ka brändiarenduse ja ärikasvu eest. Tema karjääriredelis on näiteks aastatepikkune kogemus Carlsberg Grupis brändi turundustegevuste juhina ning ta on olnud nii Fazeri, Apollo Kinode kui ka KFC turundusjuht Baltikumis ja Soomes. Viimase puhul oli just tema see, kes lõi KFC Baltikumiülese turundustiimi ning võimendas KFC turupositsiooni konkurentsitihedal Soome turul.

Rauno Kutti on turundusmaastikul tegutsenud pea 16 aastat, ehitanud üles sotsiaalmeediaagentuuri Vurr, nõustanud aastaid mainekaid brände ja juhtinud nende digiturundust. Tema pagasist leiab selliseid nimesid nagu Swedbank, Telia, Saku Õlletehas, Samsung, Rimi, Toyota Baltic jpt. Lisaks on ta Aegaon müügi- ja turundusjuht ning mitme väikeettevõtte juht või osanik (Brykkar, Organia) koos abikaasa Anettiga.  

„Koostöös sünnivad suured asjad – ühendame Daltoniga jõud, et pakkuda klientidele veelgi tugevamat strateegilist tuge. Meil on Anettiga laialdane taust turundusvaldkonnas ning aastaid kogemusi ettevõttesisese turunduse poolel, seda nii oma ettevõtete kui ka suurbrändide arengus ja igapäevases tegevuses. Selle kogemuse pealt suudame pakkuda kiiret kasvu toovaid taktikalisi tegevusi, värskeid ideid, aga ka mitmetasandilist brändi- ja ärikasvule suunatud turundusstrateegiat. Usun, et kõik see aitab Daltoni klientidel terviklikumalt ja fokusseeritumalt saavutada oma soovitud eesmärgid,” ütles Rauno Kutti. 

Daltoni ajalugu Raunoga ulatub tegelikult aastate taha, kui alustati koostööd toonase sotsiaalmeediaagentuuriga Vurr. Nimekate klientide hulgas oli sel ajal näiteks Toyota Baltic, kelle kommunikatsioonipartner on Dalton tänaseni.  

„Rauno ja Anett on turundusvaldkonnas tõelised professionaalid – nende kogemustepagas ja praktiline äriline mõtlemine toovad Daltonisse unikaalse kombinatsiooni strateegilisest nõustamisest ja käegakatsutavast teostusest. Nende liitumine toob Daltonisse veelgi rohkem ettevõttesiseseid teadmisi ja ärilist perspektiivi, mida kliendid tänapäeval vajavad,” lausus Daltoni asutaja Ivo Kallasmaa.  

Daltoni meeskond on juba aastaid strateegiliselt laienenud, et suurendada pädevusi turunduskommunikatsioonis ja pakkuda PR-agentuuri klientidele olulisi lisavõimalusi ühe katuse all.  

Autor: Dalton

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt