27.03.2025

CASE STUDY | Kuidas kaitsetehnoloogia arendaja sai uue kuue

Häk agency lõi enam kui 18 riigis tegutsevale maismaasõidukite arendajale Milrem Robotics uue kodulehe ning veebistrateegia. Loe, milliseid uuringuid läbi viidi, mis sõnumit soovib uus visuaalne kontseptsioon edasi anda ning millised on olnud esmased tulemused.

Uus koduleht ettevõttele Milrem Robotics.

Kliendi ülevaade

Milrem Robotics on juhtiv mehitamata maismaasõidukite arendaja, kelle eesmärk on suurendada lahinguvälja turvalisust ja efektiivsust. Ettevõtte lahendused on kasutusel enam kui 18 riigis, teenindades peamiselt B2G-kliente (business to government).

Probleem ja eesmärgid

Milrem Robotics pöördus häki poole sooviga uuendada täielikult oma veebilehte. Senine leht ei kajastanud nende tehnoloogilist innovatsiooni ega kandnud tugevat brändikuvandit. 

  • Brändi tugevdamine – esitleda ettevõtet kui juhtivat rahvusvahelist kaitsetehnoloogia arendajat.
  • Kasutajakogemuse optimeerimine – muuta tooteinfo kiiresti ja selgelt kättesaadavaks.
  • Konversioonide suurendamine – soodustada müüki, kontaktivõtmist ja tööle kandideerimist.
  • Usaldusväärsuse tõstmine – tagada professionaalsus ja autoriteet kaitsetööstuses.
  • Tõhusam värbamine – luua eristuv ja meeldejääv karjäärileht, mis toetaks Milremi karjääriosakonna tööd.

Uuringud ja analüüs

Kodulehe loomist alustasime kasutajate ning konkurentide analüüsiga. Vaatasime üle peamised konkurendid. Samuti lõime detailsed sihtrühma persoonad:

  • Riigihangete juhid – otsustajad, kes otsivad lahingus testitud lahendusi.
  • Sõjaväelased ja lõppkasutajad – vajavad selget infot seadmete kohta.
  • Teadlased ja analüütikud – võrdlevad turul pakutavaid lahendusi.

Seejärel jätkasime senise kodulehe kasutatavuse analüüsiga. Tuvastasime, et karjäärilehe külastajad veetsid seal keskmiselt vaid 52 sekundit, kuigi leht oli populaarne. Külastajad lahkusid lehelt kiiresti, mis rõhutas vajadust lihtsa ja kaasahaarava disaini järele. Enamik liiklusest tuli NATO liikmesriikidest, mis kinnitas vajadust tugeva ja rahvusvahelise veebikuvandi järele.

Strateegia ja teostus

Järgmise sammuna liikusime kodulehe struktuuri ning prioriteetide väljatöötamise juurde. Kohandasime vana kodulehe struktuuri, et muuta toodete info ning kontakti võtmine võimalikult lihtsaks. Parandasime CTA-de paigutust ja lihtsustasime kasutaja teekondasid.

Visuaalne kontseptsioon:

  • Jõuline ja tehnoloogiline stiil, mis sobitub militaarvaldkonnaga.
  • Kontrastsed fondid ja dünaamiline visuaalkeel lugemislihtsuse parandamiseks.
  • Professionaalsed pildid ja videod, mis näitavad tooteid reaalses kasutuses.

Leht sai arendatud custom WordPress theme’ile, mis tagab paindlikkuse ja skaleeritavuse. Veebis on tagatud kiire laadimiskiirus parima kasutajakogemuse saavutamiseks ning kõrge turvalisus, arvestades kaitsetööstuse spetsiifikat.

Värbamise sujuvamaks muutmiseks arendasime Milrem Roboticsi karjäärilehe Teamtailor platvormile, võimaldades värbamistiimile lihtsamat töökuulutuste ja kandideerimisprotsessi haldamist; automatiseeritud protsesse, mis kiirendavad värbamist; tugevamat tööandja brändingut, kuvades töötajate lugusid ja väärtust ning sujuvamat kasutajakogemust nii värbajatele kui ka kandidaatidele.

Tulemused

Kuigi kvantitatiivseid tulemusi pole veel kogutud, on uus veebileht saanud väga positiivset tagasisidet nii ettevõtte sees kui ka välisklientidelt. Peamised saavutused:

  • Tugevdatud brändikuvand, mis peegeldab Milrem Roboticsi positsiooni turul.
  • Selgem ja intuitiivsem kasutajakogemus, mis lihtsustab vajaliku info leidmist.
  • Mõjus esimene mulje, mis ühendab militaarse esteetika ja professionaalsuse.
  • Optimeeritud värbamisprotsess, mis muudab talendihalduse tõhusamaks.

Kokkuvõte

Milrem Roboticsi uus veebileht aitab ettevõttel jõuda oma sihtgrupini, tugevdada positsiooni kaitsetööstuse turul ja pakkuda paremat kasutajakogemust. Uuendatud visuaaliga karjäärileht Teamtailor platvormil ning kaasahaarav veebikuvand aitavad neil efektiivsemalt suhelda nii uute klientide kui ka potentsiaalsete töötajatega.

1920x1080 3

Autor: häk agency
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt