Carlsberg Grupp valis uueks meediapartneriks Dentsu agentuuri iProspect
Alates järgmise aasta jaanuarist teenindab maailma ühte juhtivat õlletootjat Carlsberg Gruppi ja selle Eesti äriüksust Saku Õlletehast dentsu gruppi kuuluv agentuur iProspect. Lisaks Eesti turule vastutab iProspect meediategevuste eest 33 riigis üle maailma.
iProspect osutus valituks pärast põhjalikku konkurssi, mille raames suudeti silma paista läbi oma strateegilise nägemuse, loova mõtlemise ning andmekeskse lähenemise. Rahvusvahelisel tasandil juba alanud agentuuri vahetuse protsess kestab 2024. aasta jaanuarini, kui iProspect hakkab vastutama meediaostude, -planeerimise ning -strateegia eest.
“Oleme oma eesootava uue koostöö osas põnevil. Kohtumine meie järgmise aasta uue partneri tiimiga oli inspireeriv, mis on meile eriti oluline, kuna hindame häid koostöösuhteid kõrgelt,” kommenteeris algavat koostööd Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend. Eriliselt avaldas Saku Õlletehasele muljet iProspecti analüütiliste platvormide ja uuringute läbiviimise tehniline võimekus, mis on andmepõhiste ja efektiivsete investeeringuotsuste tegemise olulisimad alustalad.
Koostöös iProspectiga soovib Carlsberg luua kanaliteüleseid ning mõjusaid kampaaniaid, mis kõnetavad tarbijaid, tagades sealjuures brändide ajakohasuse ja mõjukuse kõikidel grupi turgudel.
“See on oluline saavutus nii iProspecti globaalsele kui ka Eesti tiimile. See on tunnustus meie pühendumusele ning kinnitab, et pakume kõrgeima kvaliteediga tööd,” kommenteeris alanud koostööd iProspect Eesti juht Roger Puks. “Selle märkimisväärse võidu taga on suuresti ka meie ühised väärtushinnangud Carlsbergiga – mõlemad ettevõtted hindavat kõrgelt tulemustele orienteeritud turundust ning oma efektiivsuse hindamisel reaalsetele müüginumbritele keskendumist.”
iProspect kuulub Eestis Dentsu Estonia AS konsolideerimisgruppi, mille koosseisus tegutsevad juhtivad meediaagentuurid Carat ja dentsu X ning analüütikaettevõte Data2Decisions.
Autor: Kaspar Küünarpuu, dentsu X
Toimetas: Kärt Tomp, TULI