Baltikumi suurim terviseteenuste keskkond muutis nime: SportID-st sai Stebby
SportID viis koostöös disainiagentuuriga Neway läbi brändimuutuse ning kannab nüüdsest uut nime Stebby. Uus bränd ei too kaasa suuri muudatusi keskkonna funktsionaalsuses, küll aga on täiesti tundmatuseni muutunud välimus.
„Stebby nimi tuleneb ingliskeelsest väljendist step-by-step, mis viitab sellele, et tervislikud muutused ei toimu üleöö ning iga väiksemgi samm enda heaolu parandamiseks on oluline verstapost eesmärkideni jõudmiseks. Kui iga inimene võtaks eesmärgiks mõne väikese, kuid tervist parandava sammu, siis on meil üheskoos võimalik luua tervem ja energilisem ühiskond kõigile. Muutsime oma logo, mis koosneb nüüd lihtsast ja kaasaegsest sõnamärgist „Stebby“ ning südamekujulisest logomärgist. Uus logomärk sümboliseerib mitmeid asju – ühtpidi südant ja tervist, kuid ka muutusi ning esimeste sammude tegemist tervisliku ja aktiivse eluviisi poole. Soovime olla tervisliku heaolu häälekandja, et kõik saaksid teha järgmise sammu enda tervise heaks, ” rääkis Stebby turundusjuht Emily Vigel.
Stebby eesmärgiks on pakkuda inimestele mugavat keskkonda, kust leida ja soetada kõikvõimalikke heaoluteenuseid, kasutada tööandja poolt pakutavat kompensatsiooni ning hoida silma peal oma tervisekuludel. Stebby keskkonna valikusse kuuluvad spordiklubide ja spaade pääsmed, taastusraviteenused, massaažid ning isegi ravikindlustus.
Stebby tegevjuhi Roman Gnibida sõnul oli uus identiteet brändi visiooni ja eesmärke arvestades vajalik samm. „Uus nimi ja nägu ei olnud ainult äriline otsus, vaid kogu ettevõtte jaoks oluline verstapost, kust on hea edasi liikuda ning võimalusel Baltimaadest veelgi kaugemale areneda,” lisas ta.
Uudne bränd sündis soovist olla visuaalselt kaasaegsem, julgem ja spontaansem ning eemalduda sõnadest “sport” ja “id”. “Põhjus on tegelikult väga lihtne – me ei ole enam tänasel päeval seotud pelgalt spordiga, vaid eesmärgiks on saada inimesed samm-sammult liikuma ja oma tervisele mõtlema. Lisaks soovime tuua terviseteenuste keskkonda erakliendile lähemale, kuid SportID nime kuuldes tekib siiani paljudel seos vaid kompensatsioonide ning tööandjaga,” kommenteeris Vigel.
SportID sai alguse 2012. aastal eduka idufirmana Eestis, mille idee oli pakkuda ettevõtetele tervise- ja sporditoetuse haldusteenust. Kaheksa aastaga on sellest välja kasvanud Baltikumi suurim tervise- ja sporditeenuste keskkond Stebby, kus teenusepakkujad saavad pakkuda tervist edendavaid teenuseid, ettevõtted hallata oma töötajatele mõeldud tervisekompensatsiooni ning tavakasutajad leida ja soetada meelepäraseid heaoluteenuseid.
Stebby’l on eraisikutest kasutajaid kokku 120 000, ettevõtteid aga 1300.
Stebby rebrändingu autor, disainiagentuur Neway on Turundajate Liidu (TULI) liige.
Silja Oja, TULI