Baltika Grupp jätkab järgmisel aastal vaid ühe naisterõivaste brändiga
Alates järgmise aasta teisest poolaastast jätkab Baltika üksnes ühe naisterõivaste brändiga. Uue brändi nimi ei ole veel lõplikult paigas, kuid soov on jätkata Ivo Nikkolo nime all.
“Uus bränd soovib toota naiselikumaid, nooruslikumaid ja parema kvaliteediga rõivaid, oluliselt kasvab aksessuaaride osakaal (seniselt kümnelt protsendilt kolmekümne protsendini kogu käibest) ja ka kvaliteet. Eesmärk on liikuda 50+ vanusegrupist 30+ vanusegruppi ning küsida parema kvaliteedi eest ka kõrgemat hinda. Uue brändi kollektsiooniga hakatakse katsetama juba kevad-suvel, ent minnaks täielikult üle sügis-talvisest hooajast. Meesterõivaste brändid kaovad esialgu sootuks, viimased kollektsioonid tulevad välja järgmise aasta kevad-suvel. Samas ei välista ettevõte, et tulevikus hakatakse taas ka meesterõivaid tootma,” kirjutab ERR.
“Vastab täiesti tõele,” ütles Baltika turundusjuht Liivika Lapp TULI-le ja lisas: “Paraku ei saa me hetkel aga allesjäävat brändi veel välja öelda. Loodetavasti saame juba õige pea kinnitada, mis brändiga tegu. Mis puudutab meie meestebrände, siis tõepoolest – praegusel kujul nende brändidega lõpetame. Laual on küll erinevad võimalused, mida brändidega edasi teha, kuid ka seda otsust on veel pisut vara kommenteerida.”
Loe pikemalt ERR uudistest.
Silja Oja, TULI
Baltika on Turundajate Liidu (TULI) liige.