AdForumi loovkonkurss PHNX ootab töid, millel on mõju homsele
Eelmisel aastal AdForumi initsiatiivil ellu kutsutud ja algselt ühekordse sündmusena mõeldud PHNX Awards on tagasi. Korraldajaid julgustas konkursi mullune edu: 4000 tööd ja 450 žüriiliiget 120 riigist.
2021. aasta PHNX-i teemaks on TRANSFORMATSIOON. Tänavu on konkursile oodatud loovlahendused, mis mõjutavad ja muudavad maailma.
Konkursil on vaid viis kategooriat:
- Brändi transformatsioon;
- Tööstusharu transformatsioon;
- Suhtlusviiside transformatsioon;
- Töötamise transformatsioon;
- Elude transformatsioon.
Et tagada võimalikult paljudele loovinimestele ligipääs osalemiseks, on konkursi osalustasu vaid 50 eurot.
Tööde esitamise tähtaeg on 11. juuni.
Võitjad kuulutatakse välja 8. juulil toimuval online galal.
Ühtlasi on oodatud ka avaldused žüriis osalemiseks, kui oled valdkonna ekspert, näiteks turundusajakirjanik või agentuuri juht, loovjuht või strateeg.
Lisainfo ja tööde esitamine: adforum.com/PHNX
Tutvu eelmise aasta töödega: PHNX 2020
Konkursi korraldaja AdForum Maydream Inc. on 1999. aastal asutatud ettevõte, mis pakub turundajatele, valdkonna spetsialistidele ja erialaajakirjandusele infot ja uudiseid reklaamitööstuse kohta.
Persoonidena seisavad PHNX-i taga Philippe Paget ja Mark Tungate – samad mehed, kes on aastaid vedanud ka rahvusvahelist loovusfestivali Epica.
Silja Oja, TULI