Turundajate Liit

Turundajate Liit ehk TULI on organisatsioon, mis toob kokku nii agentuurid kui ka brändid, et ühiselt olla valdkonna edendaja, arendaja ja parendaja. TULI sütitab ja nõustab. Ühendab ja inspireerib. Mõõdab ja tunnustab. Turundajate Liit on Eesti turundusmaastiku hääletoru ja alustala.

Turundajate Liidu liikmete hulka kuuluvad valdkonna professionaalid, kes on eestvedajad ja suunanäitajad ning kel on võimalus ühises infoväljas olles parandada nii oma ettevõtte tulemuslikkust, omandada uusi kontakte ja oskusi kui ka aidata valdkonna kui terviku parendamisele kaasa.  

Kasu liikmele

  • Olla eksklusiivses infoväljas saades esimesena teada valdkonna uudistest;
  • Laiendada suhtlusvõrgustikku;
  • Osaleda eksportprogrammis valitud sihtriikides;
  • Priilt osalemine regulaarselt toimuvatel seminaridel;
  • Priilt osalemine regulaarselt toimuvatel networking üritustel;
  • 30% hinnasoodustus koolitustelt;
  • 20% Kuldmuna konkursi osalustasudelt ja gala piletitelt;
  • Liikmetevahelised sooduspakkumised;
  • Turundusagentuuride maine – ja klientide rahulolu uuring koostöös Kantar Emoriga;
  • Enda või oma ettevõtte maine kujundamine läbi loodava sisu liidu kanalite vahendusel;
  • Professionaalne nõustamis – ja nõuandeteenus;
  • Panustamine turunduse käekäiku riiklikul tasandil;
  • Ligipääs valdkonnapõhisele eksklusiivsele teabele ja „tööriistakastile“.

Ühistegevuse viljadest

Lisaks igapäevasele tegusale tööle kutsuti möödunud aastal TULI juhatuse ja tegevjuhi eestvedamisel kokku temaatilised töögrupid pungil valdkonna professionaale ka nende hulgast, kes liikmestaatust sel hetkel ei omanud. Töögrupid võtsid käsile muu hulgas turustandardite loomise, hankeprotsesside viimistlemise, valdkonnapõhise terminoloogia, praktikakohtade arendusteemad ja ka suhtluse koolide ja avaliku sektoriga. Mahukas ja innukas töö töögruppides jätkub. Ülevaateid protsessist esitletakse regulaarselt toimuval networking üritusel ALIBI.

Ajaloost

TULI süttis 2013. aastal asutatud Eesti Turundus – ja Kommunikatsiooniagentuuride Liidust (ETKAL) eesmärgiga tuua ühise katuse alla kokku valdkonna professionaalid, liites Eestis esmakordselt ühte organisatsiooni nii agentuurid kui ka brändid. Ühenduse eelkäijateks võib lugeda 1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liitu (ERAL) ja 2005. aastal asutatud Üritusturundusagentuuride Liitu. Eesti suurima ja mõjukaima turundus – ja reklaamiauhindade konkursi Kuldmuna on sel muutusterohkel ajajoonel algatanud ERAL, jätkanud korraldamisega ETKAL ning nüüdsest on Turundajate Liit loovusfestivali eestvedaja.