Vaata, kes astusid sammu lähemale Baltimaade PR-auhindade võidule

Baltimaade
PR-auhindade konkursi Mi:t&Links 59 edasipääsenu hulgas on tänavu kolm
Eesti agentuuri või organisatsiooni – Dalton, Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti
esindus ja META Advisory koos Swedbankiga, kes astuvad võistlustulle juba 7.
märtsil.

Mi:t&Links Baltic Communications
Awards on iga-aastane rahvusvaheline kommunikatsiooniauhindade konkurss, mille
eesmärk on anda elukutselistele kommunikatsioonisektori töötajatele võimalus
jagada oma parimaid praktikaid ning auhinnata parimaid projekte ja kampaaniaid.
 

Läti Suhtekorraldusfirmade Liidu
tegevdirektor Edgars Vilcāns ütles, et konkursile esitati sel aastal rekordilised
185 tööd (võrdluseks: 2018. aastal esitati töid 161) ning enim just
integreeritud kommunikatsiooni, digitaalse kommunikatsiooni ja sotsiaalse
kampaania kategooriates.  

“On ülimalt rõõmustav näha, et võrreldes
mullusega on kasvanud tööde arv, aga laienenud ka piirkond, kust võistlustöid
esitatakse. Kui möödunud aastal olid võistlejad ainult Eestist, Lätist ja
Leedust, siis tänavu esitati projekte ka Soomest ja Ukrainast,” märkis
ta.    

2019. aasta konkursile sai esitada
võidutöid 15 kategoorias. Eesti agentuurid pääsesid edasi võistlema vastutustundliku
ettevõtluse (corporate social
responsibility
ehk CSR), digitaalse kommunikatsiooni, rahvusvahelise
kommunikatsiooni ja integreeritud kommunikatsiooni kategooriates. 

Kommunikatsioonibüroo Dalton on
edasipääsenute hulgas kahes kategoorias:
rahvusvaheline kommunikatsioon ja integreeritud kommunikatsioon. Mõlemas
kategoorias teenis edasipääsu “Nobe – a Modern Classic Yet to Be
Created” ehk Eesti esimese elektriauto Nobe kommunikatsioon.  

CSR-kategoorias võistleb teiste
riikidega Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esindus ning nende võistlustöö kannab pealkirja “Operation
Swan – Winning Young Hearts for Sustainable Choices in Estonia”. 

Digitaalse kommunikatsiooni auhinna nimel astub oma võistlustööga
“#SavingsDiary Set Off an Explosion in Savings” teiste kandidaatidega
vastamisi META Advisory koos Swedbankiga.

Lisaks võtavad PR-agentuurid mõõtu
veel järgmistes kategooriates: tarbijasuhted, eelarveta projektid, tööandja bränding, sponsoreerimine, sotsiaalsed
kampaaniad, kriisikommunikatsioon, sisekommunikatsioon, avalikud suhted, avaliku sektori
kampaaniad, sündmuste kommunikatsioon ja korporatiivne kommunikatsioon.  

2019. aasta Baltimaade PR-auhindade
võitjad selguvad 8. märtsil. Konkurssi korraldavad Läti Suhtekorraldusfirmade
Liit ning kommunikatsiooniagentuurid Edelman Affiliate ja Public ID Group.

Vaata ka: www.miitandlinks.com

Kõik uudised