Kõik uudised

TULI uus liige VURR Digital: Kutsume end vurriorideks

„Defineerisime end kunagi sotsiaalmeedia agentuurina, aga üsna pea oli selge, et need kingad pitsitavad. Meie tiimis on täna 10 inimest, kelle seast leiab nii sisuloojaid, disainereid kui ka animatsioonivõimekusega foto- ning videogurusid. Kutsume end vurriorideks, sest oleme oma tiimi rajanud eeldusega, et igal lülil on lai oskustepagas,“ ütles strateegilise loovagentuuri VURR Digital tegevjuht Madis Trei.

Fotol: VURR Digitali tegevjuht Madis Trei

„TULI-ga liitumine tundus ainuke loogiline samm, kui tahame tõesti turundusmaastiku vormimisel kaasa lüüa. Koos teiste teadlike inimestega jõuab alati kiiremini rohkemate muutusteni, kui igaüks oma nurgas pusides,” selgitas VURR Digitali tegevjuht Madis Trei TULI-ga liitumise tagamaid. 

„Tänasel päeval ei vaidle enam keegi vastu digimeedia võidukäigule. Kahjuks näeme aga seniajani, kuidas digiagentuuri poole pöördutakse viimasel võimalikult hetkel, kui “suur algidee” peaks ka digikanalites jalad alla võtma ja iga tarbijani jooksma. Meie jaoks pole kahjuks harvad need juhused, kus lauale potsatab teleklipp, millest lihtsalt sotsiaalmeedia eetri täitmiseks vaja lõigata lühiformaate või välimeediamaterjale, millest bännereid formaatida. See ei ole kindlasti hea digiturundus. Digimeedia sisu, läbimõeldud sotsiaalmeedia aktsioonid ja koostöö mõjuisikutega peaks olema tänaseks hetkeks küll iga vähegi turundusse panustava ettevõtte aastaplaanides ning eelarveridadel,“ kirjeldas Trei väljakutseid digiagentuuri igapäevatöös. 

„Usume, et läbi TULI saame seda vana mõtteviisi muutma hakata ning näidata veelgi paremini hästi tehtud digiturunduse väärtust. TULIlt ootame muidugi avatud käsi ja kaasamõtlevat punti ning teame juba, et see on meid ootamas,“ lisas ta. 

„Ettevõtted on välisriikide jälgedes endale aina laiema võimekusega turundusmeeskondasid loomas, kuid agentuur ei kao in-housingu tõttu valemist ära. Mis muutub, on agentuuri roll ettevõtte ja tema tarbijate vahele rada raiudes. Me tahame Vurriga olla selle tee rajajaks,“ rääkis Trei agentuuri-kliendi suhte tulevikust.  

„Defineerisime end kunagi sotsiaalmeedia agentuurina, aga üsna pea oli selge, et need kingad pitsitavad. Tänasel hetkel teavad meie kliendid, et Vurr abistab kõigega, mis puudutab kampaaniaideid, kodu- ja kampaanialehti, e-maili turundust, videoproduktsiooni, sotsiaalmeedia strateegiaid, sisuloomet, fototöid, mõjuisikute valikuid ja nii edasi. Kuna brändi lugu jõuab sageli tarbijateni kõige lähemale just digi- ja sotsiaalmeedia kanalites, on meie roll olla strateegiliseks partneriks, kes ütleb, millisel moel, mis sõnumite ning millise formaadiga me parima tulemuse saavutaksime,“ selgitas Trei, milliseid probleeme VURR oma klientidel lahendada aitab. 

„Meie tiimis on täna 10 inimest, kelle seast leiab nii sisuloojaid, disainereid kui ka animatsioonivõimekusega foto- ning videogurusid. Hellitavalt kutsume end vurriorideks, sest oleme oma tiimi rajanud eeldusega, et igal lülil on lai oskustepagas,“ kirjeldas ta VURR-i meeskonda. 

Vurri loojaks on täna Creative Unioni gruppi juhtiv Rauno Kutti, kes pani ettevõtmisele aluse 2013. aastal. Mõni aeg hiljem sai liitutud Creative Unioniga ja sellest ajast saati on VURR oma teenuseid ümber töötanud, arenenud ja igapäevaselt uusi väljakutseid otsinud. „Mõne projektiga astume kindlasti ka oma mugavustsoonist välja - üks sellistest on ilmavalgust nägemas tuleval kevadel, kuid sellest juba pikemalt järgmisel korral,“ lisas ta. 

Lisainfo:
Madis Trei
Tegevjuht
Madis.Trei@vurr.ee
VURR Digital 

Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 58 ettevõtet. Lisaks VURR Digitalile kuuluvad Creative Unioni agentuuridest TULI-sse ka Newton ja Kontuur Leo Burnett.

Silja Oja, TULI 

Liitu uudiskirjaga